Toon posts:

Spellingscontrole Outlook 2003 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Baudu
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-04 06:52
Eerst de volgende informatie:

Ik heb Outlook 2003 geïnstalleerd op een PC waar al reeds office 2010 Home and Student op was geïnstalleerd.

Nu is het probleem als volgt:

De spellingscontrole werkt niet helemaal lekker. Zo wordt o.a. tijdens het typen de spellingscontrole niet gecontroleerd terwijl deze functie wel aangevinkt staat. Ik doel hier op de rode resp. groene onderlijning van foutief geschreven woorden.

Daarnaast controleert hij niet de hele tekst bij handmatig opdracht geven tot controleren van de tekst, hij begint bij de handtekening en slaat de bovenstaande tekst over.

Ik denk zelf dat dit komt doordat word 2003 op deze pc niet is geïnstalleerd. Ik heb al diverse dingen geprobeerd. Misschien komt er bij jullie nog een andere oplossing op? Ik hoor het heel graag.

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dat zijn inderdaad functies die alleen werken wanneer Word gebruikt wordt als de e-mail editor.

Je handmatige spellingscontrole zou moeten werken wanneer je de cursor aan het begin van je bericht zet zet (sneltoets CTRL+Home). Je zou ook de optie om een spellingscontrole uit te voeren voordat je het bericht verzend aan kunnen zetten.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Baudu
Bedankt voor je antwoord.

Het probleem zou dus in feite opgelost zijn als ik word 2003 zou installeren? Ik heb dit in eerste instantie niet gedaan omdat ik bang was dat het zou conflicteren met word 2010. Of zijn deze problemen te verwaarlozen?

• Baudu
Ik zou het heel fijn vinden als iemand nog een helder antwoord op mijn vraag zou willen geven. Ik denk nl niet dat het een moeilijke vraag is.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 16:04
Je had uiteraard zelf ook wat onderzoek kunnen doen.

Staat Word al emaileditor ingesteld ?

Abort, Retry, Quake ???

• Baudu
Ik stel niet snel een vraag op het forum hoor. Er is bar weinig vinden over dit onderwerp, of ik kan niet zoeken natuurlijk.

Enige wat ik wil weten is of ik die word 2003 de werking van Word 2010 gaat beïnvloeden. Niemand die beide versies op pc heeft staan? Ik heb word 2003 in feite alleen nodig om de spellingscontrole tijdens het typen aan te zetten in outlook.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:24

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Alle versies van office kunnen naast elkaar werken, behoudens Access en Outlook... (voor zover ik weet)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-06 16:04
Maar je geeft geen antwoord op de vraag of je word wel als emaileditor aan hebt staan.
Anders kom je nog geen klap verder.

Abort, Retry, Quake ???

• Baudu
Hoe kun je word als emaileditior aan hebben staan als het niet eens geïnstalleerd is? Misschien heb je me verkeerd begrepen :) .
ls ik word 2003 erop zet dan kan ik die pas aanzetten.

Bedankt voor het antwoord Coach4All :). Ik waag me er toch maar aan door word 2003 erop te zetten.

[Voor 31% gewijzigd door Baudu op 17-06-2011 08:43]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee