Toon posts:

[bug][PW] tekst staat onder ipv naast selectiebox

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Deze zoekopdracht http://tweakers.net/price...YH0iHzFxTclFg7Em6-8eHzfMC geeft de volgende opties bij de/het categoriefilter:
    * Beamers
    * Connectoren
    * LPT & RS-232 controllers
    * Ongesorteerd
    * Parallelle & seriële kabels
    * Verloop-/Koppelconnecties

De laatste optie staat onder ipv naast de checkbox. Ik vermoed dat die tekst iets te breed is (al lijkt het in bovenstaande tekstblok korter dan de keuze erboven, in edit pagina breder) en dat het iets naar links verplaatsen van dat lijstje + checkboxes dat oplost, although I could be wrong.

[Voor 20% gewijzigd door Raven op 14-06-2011 14:13]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

crisp

Devver

Pixelated

en dat het iets naar links verplaatsen van dat lijstje + checkboxes dat oplost, although I could be wrong.
Dat lijkt me alleen maar het probleem verplaatsen. Beter zou zijn als die tekst gewoon ergens afgebroken kan worden door de browser, en dat is meer een content-issue.

De margin-left van de checkboxes op 0 zetten kan echter ook geen kwaad...

[Voor 12% gewijzigd door crisp op 14-06-2011 16:07]

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ik bedoelde de linker grens (of hoe je het wilt noemen) van dat deel verplaatsen zodat er meer ruimte voor dat lijstje is en er niet iets onder de checkbox hoeft komen te staan wegens gebrek aan ruimte er naast. Of denk ik nu te makkelijk? (Hopelijk ben ik duidelijk :P )

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

crisp

Devver

Pixelated

Met 'probleem verplaatsen' bedoel ik dat er vroeg of laat dan wel weer een keer een label komt die net nog ietsje langer is en ook niet afgebroken kan worden.

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ah okee. Hmm, dan wordt het lastig op te lossen denk ik?

Oscar Wilde

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 18:43
Een spatie na de slash levert iig iets van tekst na de checkbox op.

Een nette workaround is de string af te kappen en er puntjes neer te zetten en de volledige beschrijving als title in het label te zetten.

offtopic:
Verder staan de checkboxes in FF/Webkit verkeerd uitgelijnd (missen een vertical-align: bottom (IE7 op 'baseline')) :>

Wiethoofds meuk en 'overige'

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee