Anoniem: 410810

Topicstarter
Geachte bezoekers,

Ik heb met mijn lompe kop een bezoek gedaan bij Moby zijn crib in de hemel.
Voor mijn huis heb ik graag een camera systeem dus vandaar. Ik heb een leuk aangenaam gesprek met deze mensen gehad en besloot uiteindelijk om daar 2 dome camera's aan te schaffen. Achteraf had ik dus beter van te voren moeten kijken maar helaas. Het zijn 2 leuke camera's met 420TVL 30 mtr infrarood antraciet met een mooie bracket erbij. Ik betaald hiervoor helaas zon slordige 400 euro. Zogenaamd kreeg ik 44 euro korting. Ik ging bij Martijn zijn crib kijken en hier bieden ze exact dezelfde camera's aan voor 89 euro per stuk incl kabels van 10mtr! Maar dan precies dezelfde camera's. Merk serienr etc. Schrok me eigenlijk wezeloos. Normaal dat je paar tientjes meer betaald voor de service enz ok, maar het dubbelle!

dus ik belde die verkoper op en deze vertelde mij: je had maar van te voren moeten kijken etc. Ik doe niks meer aan de prijs. Kan wel ruilen voor andere spullen maar helaas. Geen geld terug!

dus als je zoiets zoek ga daar dan nooit heen want je word afgezet!

Gr Sebas

[Voor 3% gewijzigd door Moby op 14-06-2011 14:20]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
Nee, jij laat je afzetten. Je had ook eerder elders kunnen kijken.

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Het forum is niet de bedoeling voor dit soort praktijken. Graag verwijs ik je door naar de http://tweakers.net/shopreview/. Ook raad ik je aan om nog even de Het algemeen beleid en de Forum FAQ door te lezen, hier is te zien dat we niet publiekelijk internet winkels aan de schandpaal nagelen

Bam, slot er op.

[Voor 17% gewijzigd door Moby op 14-06-2011 14:21]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee