Ik heb Ubuntu en W7. Nou is W7 zo instabiel geworden als ik weet niet wat en wil ik opnieuw installeren. Alleen je zit natuurlijk met GRUB. Ik heb flink gezocht, maar eigenlijk niet meer kunnen vinden als, backup de MBR, herinstalleer windows en boot met een knoppix distri ofzo en zet de MBR terug. Zijn er nog andere manieren?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
πππ
΄π
°π
Ό: ππ
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π
²π
Ύπ
Ό
π
Ώππ
½: π
·π
Ύπ
»π
»π
°π
½π
³π
·π
°ππ
³π
Ze komen allemaal op hetzelfde neer. Wat is er mis met deze oplossing?
Je MBR backuppen mag je overslaan als je dapper bent. Windows herinstalleren en een nieuwe MBR installeren zal je sowieso moeten doen.
Dit onderwerp is al vele malen uitgebreid besproken en tot in den treure toe uitgelegd. Dat je op internet niet meer vindt komt omdat dit de gebruikelijke procedure is. Daarom sluit ik dit topic. Als je toch nog vragen hebt maak dan een nieuw topic aan maar leg daarin heel goed uit wat er mis is met de normale procedure.
Je MBR backuppen mag je overslaan als je dapper bent. Windows herinstalleren en een nieuwe MBR installeren zal je sowieso moeten doen.
Dit onderwerp is al vele malen uitgebreid besproken en tot in den treure toe uitgelegd. Dat je op internet niet meer vindt komt omdat dit de gebruikelijke procedure is. Daarom sluit ik dit topic. Als je toch nog vragen hebt maak dan een nieuw topic aan maar leg daarin heel goed uit wat er mis is met de normale procedure.
[Voor 45% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 14-06-2011 17:49]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dit topic is gesloten.