Toon posts:

wat kan ik beter halen voor geheugen ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat kan ik beter halen

heb een msi kt7 pro 2a met een duron 700 wil gaan tweaken en wil nu weten wat ik beter kan doen ( gewoon 133 mhz geheugen halen of 133 ecc registerd)

was aan te raden ?

Verwijderd

Ik zou 133 ecc registerd halen

Verwijderd

Wat is het verschil tussen Registered & unregistered??

ecc betekent dat het zelf corrigerent geheugen is ?

Verwijderd

Topicstarter
en wrom ?

ik bedoel is dat ecc stabieler of sneller omdat het zich zelf corrigeert ?

Verwijderd

Ik geloof dat ecc geheugen niet zo goed op een hogere FSB loopt.. dat gewoon mem hoger te tweaken (OC'en) is

Verwijderd

Topicstarter
zoiets hoorde ik dus ook is en anderen zeggen juist van nie

drom wil ik wel ff weten voordat ik het haal
wat nu beter is om te clocken

Verwijderd

Ja ik moet ook nog nieuw geheugen hebben .. dus wat duidelijkheid hierover is wel fijn!!

Verwijderd

Ja ik moet ook nog nieuw geheugen hebben .. dus wat duidelijkheid hierover is wel fijn!!

Anybody?!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:57
Gewoon doorsnee unbuffered geheugen wat je bij elke PC boer op de hoek kunt kopen. Registered SDRAM is nergens voor nodig; het is duurder en alleen nuttig als je met veel geheugen werkt. Ik kan je wel aanraden voor merkgeheugen te gaan, modules met b.v. Micron, Infineon of Toshiba chips (Dane-Elec maakt o.a. zulke modules, en niet te duur met 10 jaar garantie). Aan ECC heb je overigens nagenoeg niets in je PC.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
kijk das wak wou weten thx man :) dus gewoon voor dat infineon gaan ( zag nl 128 mb voor 100 gulden staan ) :) thx thx :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Pagina: 1