• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-12-2022
dag mede tweakers, ik heb 4 April 2 Sapphire 6950's overgenomen van een mede tweaker.
eerste heb ik een bult gezeur gehad, omdat kaart 1 gelijk doorbrande toen ik mijn computer aanzetten.
En bij kaart 2 kon ik mijn driver niet geinstalleerd krijgen, maar dat scheen aan mij zelf te liggen een clean OS instal en kaart 2 werkte.

Kaart 1 heb ik dus gelijk geRMA't richting Alternate en Netjes binnen 10dagen een andere weergekregen.
Een ding wat mij opviel was dat mijn de kaart zelf omgeruilt was, omdat ik een andere kaart in dezelfde doos terug kreeg.
De kaart zag er overigens wel nieuw uit, maar dit zal ik ook nooit weten. Afaik...Als hij het maar doet, dacht ik.

Beiden kaarten daarna grondig getest en beide kaarten bleken naar behoren te functioneren. Games, Benchwerk, en een paar grondige Furmark burnins. geen artifacts of wat dan ook beide kaarten prima.

Nu komt het! Daarna wou ik dus CFX gaan draaien met beide kaarten ook omdat ik speciaal een bord van bijna 300 heb waar een NF200 chip op zit, die de data doorvoer doormiddel van een slimme schakellaar moet bevorderen. De Nf200 zorgt dus niet voor meer lanes, maar verdubbelt de bandbreedte per PCi-e lane vanaf de NF200. Afiak genoeg gelul. Beide kaarten ingeprikt, CCC opnieuw geinstalleerd. Eerste instandtie niks aan de hand, youtube video's, 1080p films, vantage, furmark alles leek inorde.
Daarna omdat ik toen kort geleden ook een clean instal had gedaan en dus nog weinig geinstalleerd had, maar een paar games geinstalleerd; crysis 1, warhead, crysis 2, showgon total war, assassins creed brotherhood. en bij all deze games en nog een aantal die ik waarschijnlijk vergeten ben krijg ik giganties veel Tearing/ Flikkering op mijn beeldscherm. met beide 6950's afzonderlijk heb ik dit dus niet.

En toen ben ik dan aan een eindeloze Trouble Shout saga begonnen, want ik ben er tot op de dag van vandaag nog niet achter.
Ik baal hier behoorlijk steveig van, zoals iedereen kan begrijpen. Ik koop een bord van 300 euro en 2 kaarten van 225,- per stuk dan wil ik uiterraad ook dat alles werkt.

Aller eerste mijn spekkies en dan wat ik zelf heb gedaan voorzover ik weet, want ik heb alles waarschijnlijk ook al 3x gedaan.
Gewoon door constante herhaling om er zeker van te zijn dat het dat gene niet is wat ik getest heb.

- 2600k
- GB P67A-UD7
- Corsair vengeance en kingston hyperX
- Corsair HX750
- 2 F3 spinpoints in raid0
- en de 2 sapphire 6950's
Het gaat om dit model. de 2GB varriant.

Dit is wat ik aan Trouble Shouting gedaan heb;

- afzonderlijk werken beide kaarten prima
- 1st en 2e PCI-e slot.
- 1st en 3e PCI-e slot, omdat ik meerdere sloten heb.
- Beide kaarten omgewisselt van PCi-e slot.
- 3 verschillende crossfire bridges geprobeert
- CCC 11.3 met an zonder CAP drivers
- CCC 11.4 met en zonder CAP drivers
- CCC 11.5, 11.5 Hotfix met en zonder CAP1
- Na elke CCC deinstallatie, driversweeper nog een x extra uitgevoerd in veilige modus.
- met en zonder PhysX driver geprobeert.
- PCH chipset driver op nieuw geinstalleerd
- DirectX opnieuw geinstalleerd.
- furmark burnin + GPU-z sensor log. Om te kijken of beide GPU's in 3D op dezelfde frequentie draaien.
- Windows7Manager register scanner/optimiezer uitgevoerd
- alle uitgengen getest zowel Hdmi als DVI out.
- 2 verschillende hdmi kabels geprobeert.
- beide kaarten succesvol met sapphire 6970bios geflasht.
- verschillende moederbord biosen F2, F3 and F3H
- ik heb elke setting in CCC onder [gaming] tab geprobeert.
- Vsync aan in het spel zelf helpt een beetje, maar dan begint het beeld hevig te flikkeren.
- afzonderlijk en in CFX 1uur furmark en geen Artifacts of andere noemenswaardigheden.
- 3Dmark Vantage geeft net als furmark geen problemen, zoals Tearing of Flikkering wat in games wel gebeurt.
- Clean windows 7 Ultimate x64 instal.
- Toen een ander bord gekocht (MSI P67A-GD65), omdat ik dacht dat het met de NF200 chip te maken kon hebben, maar op beide borden kwam hetzelfde probleem naar voren. Dus ligt niet aan het moederbord.
- Een hagel nieuwe HDD met weer een clean OS instal.
- Mijn broertje zijn nieuwe Asus 6950 afzonderlijk met beide Sapphire's van mij in CFX getest, maar nog steeds Tearing en flikkering. Dus nu dacht ik kan het alleen nog maar aan het bios liggen.
- Dus beide sapphire 6970 biosen van techpowerup erop geflasht. hielp ook niet.
- Toen nog 4 Asus 6970 biosen geprobeert en ook geen geluk.
- Corsair vengeance en kingston HyperX geprobeert.

Dus na dit allemaal getest te hebben kun je wel bedenken dat ik hier niet meer uitkom. ik denk zelf wel dat het 90% zeker met de kaarten te maken heeft, maar volgende probleem; hoe bewijs ik dit tegen Alternate als ik beide kaarten RMA, want die gaan natuurlijk zeggen; maar meneer beide kaarten doen het prima. Ja afzonderlijk wel maar niet in CFX. Plus dat ik niet zonder beide kaarten wil zitten, want dan kun je er de dikke D op zeggen dat je over 2/3 maand pas een kaart weer hebt van RMA.

Dus als een van jullie iets weet wat ik nog zou kunnen proberen, graag?
Want ik draai nu constant op 1 kaart. de andere nieuw geRMAde ligt nu al 2maand op de plank stof te happen. Hieronder nog een filmpje van crysis 2 en Shogun van het Tearing effect. En dit heb ik dus met ELK spel en ook ALLEEN met games.

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-08-2022

Streepje

noem me maar Streepje

Mijn broertje had een zelfde soort probleem met zijn 5770's in crossfire continu knipperend beeld en die heeft de 10.5 drivers erop gezet en had nergens last meer van. Nou weet ik niet of dat werkt met jou kaarten maar het is het proberen waard

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Op het forum van AMD staat het volgende: http://forums.amd.com/gam...key=y&keyword1=crossfirex

Misschien dat je daar iets aan hebt?

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• jbkappirossi
IlIlIlIlIl schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:57:
Mijn broertje had een zelfde soort probleem met zijn 5770's in crossfire continu knipperend beeld en die heeft de 10.5 drivers erop gezet en had nergens last meer van. Nou weet ik niet of dat werkt met jou kaarten maar het is het proberen waard
ik heb hem net geprobeert en helaas probleem blijft zich voordoen.

• jbkappirossi
Ventrigo schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:00:
Op het forum van AMD staat het volgende: http://forums.amd.com/gam...key=y&keyword1=crossfirex

Misschien dat je daar iets aan hebt?
ik heb het draadje even doorgelezen. daar zijn inderdaad persoonen met een soort gelijk probleem, maar alle dingen wat bij hun hielp heeft bij mij geen effect. want het is niet alleen crysis maar elke game die crossfire ondersteunt.

Vsynch onderdrukt de Tearing en vallende schaduws wel een beetje maar dan begint het hevig te flikkeren.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Sowieso heeft Crysis 2 tearing met alle AMD kaarten in CFX.
Bekend probleem wat volgens AMD alleen echt opgelost kan worden door patch van Crytek zelf.
Sommige mensen hebben geluk met renamen maar bij mij werkte dat allemaal niet.

Verder zou ik die kaarten van jou ns bij je broer installeren en kijken of hij het probleem ook heeft.....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• jbkappirossi
klopt wel wat je zegt ik heb dat ook al geprobeert. maar crysis 1, warhead, crysis 2, shogun, dirt 3, assassins creed brotherhood, the witcher 2 hebben allemaal hetzelfde geleuter. Dus dan kan ik crysis 2 wel proberen te fixen, maar dan zijn er nog tig andere games. eigenlijk alle games die ik heb.

ik heb pas zelf een msi p67 bord gekocht en daar de kaarten op geprobeert zelfde verhaal.
dit bord heeft mijn broertje nu. dus ik betwijfel of dat wat gaat uitmaken, maar ik zal dit ook nog een x proberen. want dan zou het aan de voeding moeten liggen deze heb ik trouwens ook net een paar weken terug van RMA, omdat ik dacht dat m'n eerste HX750 kortsluiting in zat wat uit eindelijk niet zo was. Dus eigenlijk heb ik dus 2 corsair hx750 voedings geprobeert met de beide kaarten. Dan zou de CPU overblijven en dat lijkt me stug.

[Voor 3% gewijzigd door jbkappirossi op 14-06-2011 10:55]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:57

InFamous

excommunicado

Heb dit ook gehad maar dan met Battlefield badcompany 2 Hierbij heb ik toen de application profiles gedownload en het probleem is weg, wat je ook kan proberen(had last van flikkering in Cod Bo) AA te forceren via CCC en uit te schakelen in game.

Formerly known as Ragdoll

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jbkappirossi schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 10:54:
klopt wel wat je zegt ik heb dat ook al geprobeert. maar crysis 1, warhead, crysis 2, shogun, dirt 3, assassins creed brotherhood, the witcher 2 hebben allemaal hetzelfde geleuter. Dus dan kan ik crysis 2 wel proberen te fixen, maar dan zijn er nog tig andere games. eigenlijk alle games die ik heb.

ik heb pas zelf een msi p67 bord gekocht en daar de kaarten op geprobeert zelfde verhaal.
dit bord heeft mijn broertje nu. dus ik betwijfel of dat wat gaat uitmaken, maar ik zal dit ook nog een x proberen. want dan zou het aan de voeding moeten liggen deze heb ik trouwens ook net een paar weken terug van RMA, omdat ik dacht dat m'n eerste HX750 kortsluiting in zat wat uit eindelijk niet zo was. Dus eigenlijk heb ik dus 2 corsair hx750 voedings geprobeert met de beide kaarten. Dan zou de CPU overblijven en dat lijkt me stug.
Zou me ook zeker niet op Crysis richten. Het was meer ter info, dat je daar niet je tijd aan verspild.

Ik zou de pc van je broer proberen omdat dat toch een andere setup is (behalve Mobo dan).

Verder zou ik de kaarten gewoon met stockbios flashen / op het standaardbios draaien via het schakelaartje op de 6950 en ook de rest van de set op stock laten draaien om andere OC/bios issues uit te sluiten....
Gebruik je trouwens wel de goede CF bridge en niet per ongeluk een SLI bridge.... ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• jbkappirossi
ik heb alles op stock speed draaien en originele bios etc.
Daarnaast heb ik nog tig van andere biosen geprobeert.
nee, want er staat met Koeie letters Crossfire op de bridge's ;)
InFamous schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:00:
Heb dit ook gehad maar dan met Battlefield badcompany 2 Hierbij heb ik toen de application profiles gedownload en het probleem is weg, wat je ook kan proberen(had last van flikkering in Cod Bo) AA te forceren via CCC en uit te schakelen in game.
dit helpt wel wat, maar nu begint het te flikkeren en andere games zoals de wither en assassins creed heeft dit totaal geen effect.

edit; het vreemde is ook dat het ook voorkomt bij de startup screens en in het menu van de verschillende games.

[Voor 23% gewijzigd door jbkappirossi op 14-06-2011 11:30]

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

jbkappirossi schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:19:
ik heb alles op stock speed draaien en originele bios etc.
Daarnaast heb ik nog tig van andere biosen geprobeert.
nee, want er staat met Koeie letters Crossfire op de bridge's ;)

[...]

dit helpt wel wat, maar nu begint het te flikkeren en andere games zoals de wither en assassins creed heeft dit totaal geen effect.

edit; het vreemde is ook dat het ook voorkomt bij de startup screens en in het menu van de verschillende games.
Zijn er ook games waarbij je geen geflikker hebt in CFX?

PC Specs

• InFamous

InFamous

excommunicado

Draaien beide kaarten op x16? Ten tijde van mijn luchtkoeling zat 1 kaart in het x16 slot en andere kaart in het x8 slot hierbij was het flikkeren nog erger. Na dit veranderd te hebben naar x16 werd het flikkeren een stuk minder.

• jbkappirossi
Help!!!! schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:33:
[...]

Zijn er ook games waarbij je geen geflikker hebt in CFX?
ja duke nukem, maar die ondersteunt volgensmij ook geen cfx.
InFamous schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:37:
Draaien beide kaarten op x16? Ten tijde van mijn luchtkoeling zat 1 kaart in het x16 slot en andere kaart in het x8 slot hierbij was het flikkeren nog erger. Na dit veranderd te hebben naar x16 werd het flikkeren een stuk minder.
Ja ik heb 1st en 2e slot x16 en x16 geprobeert. en 1st en 3e slot x16 en x8. dit had ik al in de TS gezet :) .

[Voor 48% gewijzigd door jbkappirossi op 14-06-2011 12:18]

• InFamous

InFamous

excommunicado

jbkappirossi schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:16:
[...]

ja duke nukem, maar die ondersteunt volgensmij ook geen cfx.

[...]

Ja ik heb 1st en 2e slot x16 en x16 geprobeert. en 1st en 3e slot x16 en x8. dit had ik al in de TS gezet :) .
Sorry daar heb ik overheen gelezen.

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Als ik op "cfx 6950 tearing" zoek krijg ik de volgen resultaten waar je misschien iets aan hebt?:

http://webcache.googleuse...l=nl&source=www.google.nl

http://webcache.googleuse...l=nl&source=www.google.nl

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• jbkappirossi
thanks...heb beide draadjes even doorgelezen, maar in de 1st praten ze over eyefinity waar het in voorkomt.
En ik heb maar een monitor dus dat is een ander verhaal.
Ik begin bijna te geloven dat het normaal is dat 6xxx serie tearing en flikkering geeft :(

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-05 16:59
normaal is het niet, want ik heb er hier geen last van... vind het ook echt raar als ik de filmpjes zo zie.. je zou haast denken dat het artifacts zijn...

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben het tot nu toe ook niet eerder tegengekomen behalve bij Crysis 2.

Je hebt al zoveel geprobeerd, ik zou denk ik toch maar beide kaarten tegelijk RMA'n en aangeven dat je deze klachten alleen in CF hebt. Kunnen zij het ook testen.

Verder, als je spullen RMA'd zou je het serieno. kunnen opschrijven. Dan weet je of ie omgeruild is.

Ook zou ik spullen, zowel nieuwe als 2e hands eerst helemaal stock draaien en testen of ze goed werken. Pas daarna flashen of overklokken enzo. Dan weet je tenminste waar het probleem begonnen is.

Wel mooi balen dit...

PC Specs

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:31

Audione0

Strijdt der titanen

Ik heb er misschien overheen gelezen, maar de kaarten afzonderlijk, dus zonder CFX werken wel gewoon naar behoren?

Ik heb dezelfde kaarten, wat je waarschijnlijk weet en ik heb een paar keer tearing/flikkering gehad. Ik heb toen al mijn stekkers van mijn voeding op de goede plaats gezet, dus netjes alle rails afzonderlijk aangesloten en toen was het weg. Ik had nl het idee dat er teveel apparaten op 1 rail gesloten zat, en dat was het waarschijnlijk in mijn geval ook..

Het is wel klote dat je nog steeds deze problemen hebt met je pc, damn! Je bent echt al lang aan het tobben..

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Tof als dit de oplossing is! Echter de HX750 heeft een single 12v rail dus in principe kan het dat niet zijn....

Zou hooguit nog kunnen dat de totale belasting van de set op 12v te hoog is voor deze voeding...
Zal vanavond, als ik er aan denk, eens meten hoeveel watt mijn PC bebruikt onder gaming/furmark.

PC Specs

• jbkappirossi
weet je wat het is. Ik heb eigenlijk geen poot om op te staan. Aternate kan als ze willen de vloer met mij aanvegen, omdat er geen oorzaak vastgestelt is Waarom er nou tearing/flikkering is bij mijn 2 kaarten.
Ja alleen dat ik kan zeggen; ze doen het niet in CFX en ook omdat ze beiden afzonderlijk wel perfect werken.
Dus daarom ook maar hier een laatste nood kreet, misschien dat met jullie hulp een oorzaak vast te stellen is zodat ik ze kan RMAen. plus dat ik dit topic als alibi heb, want zelfs sapphire en amd reageren hier niet op. Ik zit er nu nog niet echt mee, in de zin van; 1 kaart is nog snel genoeg voor de meeste games, maar het irriteert me wel degelijk omdat ik er voor betaald heb. Nedernakker zei al en hier dacht ik zelf ook al aan om een GTX580 te doen, maar dan ga ik er vet op achter uit door iets wat mij oorzaak niet is. Dus ja... het is wel heel vreemd het enige wat het nog kan zijn buiten de kaarten om is de cpu. maar ik zal om er echt zeker van te zijn mijn beide kaarten ook in mn broertje zijn systeem testen en kijken of dat nog wat oplevert, maar ik gok van niet.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben benieuwd wat die kaarten in je broers pc doen. Is de voeding van je broer sterk genoeg?

Het zijn precies dezelfde kaarten qua model/type? En je test ze nu met allebei precies hetzelfde originele stockbios neem ik aan ?

ps:
weet je zeker dat Alternate een andere nieuwe kaart gestuurd heeft en niet zelf wellicht ergens iets heeft zitten solderen....:?

[Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 15-06-2011 11:19]

PC Specs

• jbkappirossi
Nou ik ben bang dat mijn broer zijn computer ook weinig oplevert. want zijn moederbord had ik al in mijn rig gehad en dat maakte geen verschil, maar dit probeer ik morgen even denk ik. 550wat OCZ voeding die red dat wel. ik bedoel in game zullen beide kaarten 350wat trekken.

Ja ik zal ze met stock bios draaien. die staat altijd op de slave bios IC.

Nee, dat weet ik niet 100%, want ik kreeg een andere kaart in mijn oude doos terug. Zelfs de anti statische zak was nog van de eerste kaart. ze hebben alleen de kaart vervangen. Maar de kaart zag er wel nieuw uit, want normaal zit er met 2 weken al aangekoekte stof aan de ventilator. Maarja zeker weet ik het niet.
Ik had ook direct al Sapphire gemail toen ik de geRMAde kaart terug kreeg of hun zo handelden, en alleen de kaart om wisselen en niet de hele doos met accessoires, om te kijken of alternate mij geen gesoldeerde kaart had terug gegeven.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:17
Omruilen doen ze in principe altijd door middel van het omruilen van de hardware welke stuk is.
Omruilen van een mobo hebben ze bij mij ook alleen het moederbord omgewisselt. Dan weten ze zeker dat ze alles hebben wat in die doos hoort te zitten.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-04 23:52
Ik zie dat je al een 6970 biossen heb geflashed, misschien nu 6950 biossen?
Of wellicht met een andere beeldscherm proberen?

[Voor 25% gewijzigd door An1mA op 15-06-2011 13:45]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Zyanox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-03 16:07
Misschien een beetje dom van mij om dit te zeggen, maar heb even geen zin om alles te lezen (no offense), ik zou proberen de standaard clock van de videokaart hoger te zetten, ik heb een hd5850 en die + 2 beeldschermen geeft vaak veel flikkering, dus ik had de standaard clock hoger gezet en nu heb ik het niet meer.

Standaard clock hoger zetten gaat via de xml filetjes hier aan te passen:

C:\Users\<username>\AppData\Local\ATI\ACE.

Ik weet niet of dit ook jou problemeN oplost met tearing, maar het is te proberen.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Met Furmark extreme burn in is mijn PC (excl. monitor) verbruik aan het stopcontact tussen de 450 en 550watt.

Hierbij draaien de 6950's op stockbios en stocksnelheid en de volgende settings:

en

Echter als ik in het CCC de Power Control Settings opschroef naar +20% op beide kaarten en PostFX aanzet in Furmark loopt het verbruik op naar pieken van 650watt.....

Maar goed in games zal het lager zijn.

[Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 16-06-2011 09:30]

PC Specs

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

In de nieuwe driver update van AMD staan wel dingen over tearing en flikkering : meuk: AMD Catalyst 11.6

• jbkappirossi
he jonges bedank tot zo ver. ik zal het weekand even kijken dat ik mn kaarten in me broertje zijn systeem test.
Want ik moet nog een verloopje hebben, omdat er maar 1 6pin en 1 8pin aan zijn voeding zitten.

ik zal 11.6 ook even grondig testen ;)

• jbkappirossi
hallelujah....na de 6e poging CCC 11.6 erop te krijgen, want dat ging niet zonder slag of stoot.
Heb ik nu geen geficker meer in assassins creed, showgun en the witcher2. alleen Crysis 2 nog.
Maar na de msaa uit te schakelen, wat rog-dol adviseerde, ook crysis2 nu zonder tearing.
Lag dus gewoon al die tijd aan AMD. Dit neem ik ze niet in dank af, waardoor ik de volgende x naar NV neig.....stelletje eikels, maargoed ben wel blij dat het nu werkt.

en bedankt voor de hulp mensen ;)

[Voor 3% gewijzigd door jbkappirossi op 18-06-2011 10:56]

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:31

Audione0

Strijdt der titanen

MOOI MAN!!!

KUN JE EINDELIJK VAN JE ZUUR VERDIENDE GELD GAAN GENIETEN!

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• jbkappirossi
bedankt

Ja...man man, het werd eens tijd. het zou eigenlijk verboden moeten worden CFX. had toen met mn beide 5970's ook al van die vage problemen die BSODe de hele tijd. Pas na een bios flasht was dat deels verholpen.

haha net the witcher 2 maar een op ultra geprobeert, maar dat red ik nog net niet op Uber sampling na dan. ziek eigenlijk dat je met 2 6970 nog niet maxed out kunt spelen.

edit; en nu weer verder me Spi voor de hwi compo :P

[Voor 6% gewijzigd door jbkappirossi op 18-06-2011 13:05]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee