Toon posts:

[WIn7] selectieve dirs/subdirs in 1 keer met large previews?

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 357832

Topicstarter
Hai!

Ik heb graag al mijn mappen op mijn computer standaard in " detail-view" staan. En zo staat het ook allemaal ingesteld. Alleen wil ik ook vaak een willekeurige map en alle bijbehorende submappen in 1 keer zo kunnen instellen, directories daarin alleen large icons (grote thumbnails previews) weergeven. En niet de details.

Bijvoorbeeld als je vaak (maar niet alle) SLR mappen wilt bekijken incl de subfolders in large-icon-view mode. Zonder elke keer in elke folder steeds 'alt-v-x' te hoeven doen.

Kunnen jullie mij helpen want ik kom er niet uit :/

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 357832 op 14-06-2011 05:08]

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:55

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Alle instellingen doen zoals je wilt, vervolgens in hetzelfde venster: ALT -> Extra -> Mapopties... -> (tab) Weergave -> (eventueel extra instellingen toekennen hier ->) [ Op mappen toepassen ]!

Dit is overigens ook gewoon op internet (dit is info betreffende Windows Vista, maar in Windows 7 vergelijkbaar) te vinden!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Anoniem: 357832

Topicstarter
Het leek goed te gaan. Ik verander 1 submap naar mijn voorkeur. En dan in dezelfde map pas ik de folder settings toe op 'alle mapen'. Ik dahct dat eerst dit alle mapen op mijn PC naar de hudiige voorbeeld zou doen veranderen. Maar dat wa sgelukkig niet zo en gold alleen voor de map en alle submappen in de map. Goed.. nu probeer ik weer hetzelfde in een andere map. Ik wil tijdelij kalleen alle submappen instellen dat zij alleen de previews van plaatjes laten zien. En als ik nu terug ga naar de map boven deze map, waarbij niet de zelfde voorkeuren wergegeven hoeven worden, veranderen wel alle mappen weer wel naar de view van die submap.. ik snap het niet meer.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee