Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[WIn7] selectieve dirs/subdirs in 1 keer met large previews?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai!

Ik heb graag al mijn mappen op mijn computer standaard in " detail-view" staan. En zo staat het ook allemaal ingesteld. Alleen wil ik ook vaak een willekeurige map en alle bijbehorende submappen in 1 keer zo kunnen instellen, directories daarin alleen large icons (grote thumbnails previews) weergeven. En niet de details.

Bijvoorbeeld als je vaak (maar niet alle) SLR mappen wilt bekijken incl de subfolders in large-icon-view mode. Zonder elke keer in elke folder steeds 'alt-v-x' te hoeven doen.

Kunnen jullie mij helpen want ik kom er niet uit :/

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2011 05:08 ]

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:10

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Alle instellingen doen zoals je wilt, vervolgens in hetzelfde venster: ALT -> Extra -> Mapopties... -> (tab) Weergave -> (eventueel extra instellingen toekennen hier ->) [ Op mappen toepassen ]!

Dit is overigens ook gewoon op internet (dit is info betreffende Windows Vista, maar in Windows 7 vergelijkbaar) te vinden!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Verwijderd

Topicstarter
Het leek goed te gaan. Ik verander 1 submap naar mijn voorkeur. En dan in dezelfde map pas ik de folder settings toe op 'alle mapen'. Ik dahct dat eerst dit alle mapen op mijn PC naar de hudiige voorbeeld zou doen veranderen. Maar dat wa sgelukkig niet zo en gold alleen voor de map en alle submappen in de map. Goed.. nu probeer ik weer hetzelfde in een andere map. Ik wil tijdelij kalleen alle submappen instellen dat zij alleen de previews van plaatjes laten zien. En als ik nu terug ga naar de map boven deze map, waarbij niet de zelfde voorkeuren wergegeven hoeven worden, veranderen wel alle mappen weer wel naar de view van die submap.. ik snap het niet meer.