• Cassissss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2021
Wat is precies het verschil tussen de MSI 560GTX-Ti Twin Frozr II en de MSI 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC.
Is de 2e overclocked door MSI? (822 vs. 880 MHz)
(Ik weet weinig van overclocken...)
Betekent dat dat ik eigenlijk altijd beter af ben met de MSI 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC?

Dank!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-06 13:35
Dat klopt, de OC versie is sneller, en in dit geval ook goedkoper. Succes met kiezen! ;)

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 21:24

Deathchant

Don't intend. Do!

kijk ook eens naar de MSI GTX560Ti HAWK. Ook flink waar voor je geld. Deze kaart heeft als extra t.o.v. de twinfrozr2:
- twinfrozr3 koeling
- 950MHz clockspeed (ipv 880 mhz)
- VRM en Memory heatsinks

en dat voor 10 euro meer ofzo.

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 35/2 DISTAGON | 50/2 MP | 100/2 MP | 135/2 APO SONNAR

• Cassissss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2021
Scheel toch een 20tal eurotjes..
Eigenlijk is de main reason om een nieuwe videokaart (+rest PC) te kopen om Skyrim erop te kunnen spelen.
Is deze HAWK dan die 20 euro meer waard?

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 21:24

Deathchant

Don't intend. Do!

ik kan niet in jouw hoofd en beurs kijken of je 20 euro meer wilt betalen voor die 3 punten ;)

Hij heeft trouwens ook een versteviging van het PCB zodat deze niet kan doorzakken. Normaliter steek je de PCI-E kaart in het slot en dan hangt het gewicht voor een groot deel aan dat slot. Die versteviging zorgt er dan voor dat de kaart door het gewicht van de koeler niet kan buigen.

Skyrim is niet veel zwaarder dan Crysis2 en die kun je voluit vloeiend spelen op max-settings op een GTX560Ti.

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 35/2 DISTAGON | 50/2 MP | 100/2 MP | 135/2 APO SONNAR

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-05 10:06
@OP: Er zijn nog geen systeemeisen bekend van Skyrim. Tegen de tijd dat Skyrim op de planken ligt, zouden we wel weer eens naar een nieuwe generatie GPUs kunnen kijken.

Gezien het doel van de aanschaf en de reputatie van Bethesda, zou ik nog maar heel even op mijn handen zitten als ik jou was...

• Cliors40
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 03:50
Ik heb 2 MSI 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC kaarten en wat betreft kloksnelheid lopen die ook op 950 mhz.
Heel simpel te overklokken met msi afterburner..
Die twinfrozr3 koeling is een nieuwe uitvoering van de Twin Frozr II koeling maar deze koelt eigenlijk ook al subliem.
Dusja meerwaarde ik weet niet.
VRM en Memory heatsinks zitten niet op de twin frozr II versie maar is niet echt nodig als je er geen extreme dingen mee doet en je kast goed gekoeld word.
Wat niet wil zeggen dat dit niet beter is , natuurlijk is dat beter maar is het nodig.
Als jij dat 20 euro waard vind zou ik het doen.
Kwa performance kan je hem net zo snel laten lopen.

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 22:48
Cliors40 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:14:
Ik heb 2 MSI 560GTX-Ti Twin Frozr II/OC kaarten en wat betreft kloksnelheid lopen die ook op 950 mhz.
Heel simpel te overklokken met msi afterburner..
Die twinfrozr3 koeling is een nieuwe uitvoering van de Twin Frozr II koeling maar deze koelt eigenlijk ook al subliem.
Dusja meerwaarde ik weet niet.
VRM en Memory heatsinks zitten niet op de twin frozr II versie maar is niet echt nodig als je er geen extreme dingen mee doet en je kast goed gekoeld word.
Wat niet wil zeggen dat dit niet beter is , natuurlijk is dat beter maar is het nodig.
Als jij dat 20 euro waard vind zou ik het doen.
Kwa performance kan je hem net zo snel laten lopen.
De heatsinks zijn nutteloos als je deze review bekijkt:
http://www.xtremesystems....xtreme-Performance-Review

Ik zou gewoon de standaard versie nemen en de 20eu in je zak steken ;) ze klokken allemaal wel goed over.

Specs

• Cliors40
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 03:50
Ja je heb gelijk :)

Beter idd 20 euro besparen.

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-07-2022
ja een vriend van mij heet de twinfrozr ook overgekloked naar 1ghz en draai counterstfike sourse op 230 fps (hoger was in counterstrike geblokked) dus nu ga ik mijn gt240 van gigabyte verkopen en ga de twinfrozer van msi gtx... tii

gr tim
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee