Toon posts:

Ecosysteem test

Pagina: 1
Acties:

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:06

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Weet eigenlijk niet helemaal zeker of we hier ook suggesties voor een test of review mogen doen en waarschijnlijk hebben jullie dit al lang op de agenda staan...

Met de introductie van iCloud binnenkort wordt het Apple ecosysteem, omgeving, of hoe je het ook noemen moet, steeds completer. Wat ik, en vele anderen waarschijnlijk ook, graag zou willen zien is een uitgebreide, vergelijkende real life review of praktijktest van de ecosystemen/omgevingen van Apple, Google, Microsoft, meer zijn er geloof ik niet, wellicht BlackBerry maar dat is niet echt compleet. Misschien Google combineren met Linux.

Dus niet een losse PC tegen een Mac, iOS tegen Android, Live tegen Docs, iCloud tegen SkyDrive, Maps tegen Bing, etc, etc. Maar het hele plaatje als geheel: hardware, van phone tot mediaspeler, tablet, laptop, tv, server, etc. Software, OS, Apps, etc. Cloudsysteem: Alle soorten content: muziek, games, foto's, video, documenten, etc. eventueel ook zakelijk. En dan vooral toegespitst op gebruiksgemak in de praktijk, maar ook met oog voor kostenplaatje, contentaanbod, uitbreidbaarheid, open standaarden, etc.

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, de test van de Chromebook was leuk, een Honeycomb review is aardig, Thin en Light laptops zijn prachtig, iCloud wordt vast super, maar ik wil graag een keer totaalplaatjes zien van een Apple omgeving, een Google omgeving en een Microsoft omgeving.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:13

Wildfire

Joy to the world!

Als ik je goed begrijp is wat je wilt wel extreem uitgebreid. Vraag me af of daar überhaupt veel animo voor is om zo uitgebreid te testen. Nog daargelaten dat diverse aspecten ook niet echt getest kunnen worden.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05 21:26

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Dit is heel erg uitgebreid en komt veelal neer op appels met peren vergelijken. Het hele ecosysteem van fabrikant A is gewoon niet 1-op-1 te vergelijken met die fabrikant B - zeker niet als we ook zaken als interoperabiliteit, vrijheid van keuzes en gebruiksgemak mee gaan nemen.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee