• lekiaM|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-06-2012
Hallo,

Ik heb nu ongeveer een half jaar de draadloze Sennheiser RS 170, deze heb ik voornamelijk gekocht voor het kijken van films.

Ben er op zich wel tevreden mee alleen heb ik vaak last van krakend geluid als er volgens mij een hoge bass in het geluid zit.
Dit heb ik voornamelijk bij films in HD, maar vandaag merkte ik ook dat ik het bij een gewone DVD had.

Het maakt geen verschil als ik de hoofdtelefoon op 0db zet of 8db.

Als ik de zelfde film op mijn PC kijk met de hoofdtelefoon aangesloten is het geluid gewoon perfect.

Dus ik vermoed dat het aan mijn TV ligt (32LG5700)
Nu zit ik sowieso al een tijdje te denken om zo een surround set ofzo te kopen, maar zou een surround set ook het probleem van het krakend geluid oplossen met mijn hoofdtelefoon?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb je het volume op de tv niet te hard staan?

offtopic, ik heb deze koptelefoon ook. Topding :)

[Voor 36% gewijzigd door Palomar op 14-06-2011 12:07]

• lekiaM|IA
Palomar schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:06:
Heb je het volume op de tv niet te hard staan?

offtopic, ik heb deze koptelefoon ook. Topding :)
Nee daar ligt het helaas niet aan.

Heb ook al met de audio instellingen van alles gedaan maar het lijkt allemaal niet te helpen

• lekiaM|IA
Iemand misschien een oplossing? :$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gamersblood
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-07-2019
lekiaM schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:54:
Iemand misschien een oplossing? :$
Ik heb het ding ook gehad, en vond het ook een bagger ding, tonen vond ik gewoon niet mooi, zo slecht had ik van sennheiser nog niet meegemaakt... nee draadloos koptelefoon gaat volgens mij alleen met bluetooth.

• lekiaM|IA
Ik ben er inmiddels achter dat ik weet dat het niet aan de hoofdtelefoon ligt maar schijnbaar aan de TV..
Aangezien andere hoofdtelefoons hetzelfde probleem hebben :(
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee