Toon posts:

Onterecht sluiten van thread

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het niet eens dat mijn topic gesloten is.
[topic=145844]
Het gaat hier niet om een site check, maar om een aantal vragen over flash, en als ik dat in zo'n lame site checks deel 500 moet plaatsen kan ik er niets meer in terug vinden. Daarom dus deze geopend. Erg jammer dat er zo mee omgegaan wordt.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:32

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
je vraagt om een mening in het topic, daar zijn die sitechecks-threads voor, mocht je het niet daarin willen plaatsen, ook goed, plaats het dan niet.. die threads zijn er echt niet voor niets....

erg jammer dat jij denkt boven de regels te mogen staan door niet in die sitecheckthread te posten maar er buiten.. nog erger dat je vervolgens niet snapt waarom hij dicht is |:(

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Dat denk ik helemaal niet, vind het gewoon jammer dat die special theards er moeten staan en dat er geen aparte afdeling meer is, ik ben niet de enige dit het irri vind, lees die thread maar es door. En dat ik boven de regels zou staan heb ik nooit beweerd/gezegd. Dat dat uit mijn reactie zou worden gelezen zegt alleen maar wat over de arrogantie en machtslust van sommige mensen op dit forum. Erg jammer.
Want op deze manier wordt je de kans om iets te leren van elkaar je gewoon ontnomen. :(

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op zondag 18 maart 2001 21:55 schreef awraeven het volgende:

My beloved internetsite, nu met flash. Meningen?

Het gaat hier niet om een site check, ...
Als je je topic zo noemt impliceert dat feitelijk dat het wel een sitecheck is...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
Nou dan komt het misschien zo over, maar als je ff leest waar het overgaat, dan komt het neer op de implementatie van flash op mijn site, en nogal logisch dat er dan een url naar mijn site staat. Maar het ging dus over flash. Kan ie heropend worden? Of zal ik maar weer een nieuwe thread openen?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Het is wel degelijk een sitecheck, je wilt dat mensen hun mening over je site geven. Of je nu wel of geen Flash gebruikt, dat boeit niet.

Verwijderd

Topicstarter
En toch blijf ik er bij dat het niet als site check bedoeld is en dat ik van mening ben dat als er zoveel gezeik/misverstanden over wel of geen site check topics in een bepaalde thread mogen, dat de afdeling dan gewoon terug moet komen. Lees sommmige threads maar eens door! Adjes... open jullie ogen!!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Gebruik het edit knopje even ;) --->Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif deze dus..
Antwoord van modje is ook al geweest, dus stop maar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1