Uit recent onderzoek is gebleken: treinen rijden NIET op tijd, ze rijden op rails.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
was ik al enigzins bang voor ja...Verderf schreef op maandag 13 juni 2011 @ 21:20:
Die supreme kaartjes horen bij dat moederbord, los heb je er niks aan helaas.
werkt hij wel met andere Asus boarden echter?
ik heb nog wel een andere PC met Asus moederboard, maar die heeft geen specifiek slot voor audio kaarten.
Uit recent onderzoek is gebleken: treinen rijden NIET op tijd, ze rijden op rails.
Overigens zijn die supreme dingen niet zo speciaal hoor, zijn gewoon realtek kaartjes met een software emulated eax 5 laag.
[ Voor 42% gewijzigd door Verderf op 13-06-2011 23:00 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
kan, maar dan nog altijd wel beter dan onboard audio...Verderf schreef op maandag 13 juni 2011 @ 23:00:
Hij werkt met elk bordje waar hij zelf al bij zit, dus dat schiet alsnog niet op
Overigens zijn die supreme dingen niet zo speciaal hoor, zijn gewoon realtek kaartjes met een software emulated eax 5 laag.
Dat vind ik persoonlijk nogal meevallen, ik maak ook gebruik van onboard audio en die doet niet onder voor mijn optionele geluidskaart.foxofinfinety schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 08:13:
[...]
kan, maar dan nog altijd wel beter dan onboard audio...
If it ain't broke, don't fix it
kan, maar het hangt wel sterk af van welke onboard codec je dan hebt.Berreber schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 18:41:
[...]
Dat vind ik persoonlijk nogal meevallen, ik maak ook gebruik van onboard audio en die doet niet onder voor mijn optionele geluidskaart.
de mijne staat als "7.1 HD audio CODEC", maar het klinkt niet echt HD...althans, of er is meer in mijn audio-setup wat verbeterd moet worden.
wat best kan overigens, maar alles zou 7.1 HD moeten zijn, met uitzondering van de speakers dan, die zijn 5.1, maar wel weer HD, en het klinkt niet erg geweldig.
ik ken iemand met een geluidskaart die niet HD zou moeten zijn, en dat klinkt beter dan wat ik heb (nou heeft hij wel een mixpanel en equalizer er tussen, maar ik weet eigenlijk niet hoeveel het uitmaakt, maar dacht tot wel aardig wat, dus dat kan ook daarvan komen)