Ik ben opzoek naar een docking station voor de iPhone 4. Het is niet voor mezelf maar voor iemand anders. Ik ben totaal niet thuis in deze markt en heb ook geen idee wat wel/geen goede sets zijn. Het budget is zo'n 250 euro.
Ik heb zelf wat zitten Googlen en kwam de volgende sets tegen:
-Harman Kardon Go + Play - goed geluid maar schijnt wat verouderd te zijn, werkt niet met iPhone 4
-Harman Kardon Go + Play Micro - vernieuwde versie, maar met minder geluid
-Creative ZiiSound D5 - Een goede allrounder
-Altec Lansing Mix iMT800 - een goedkopere set, maar heeft een hoop aansluiting, FM-radio en lijkt wat meer op de tradionele speakers
Ik vroeg me af of dit daadwerkelijk goede sets zijn of dat ik er volledig naast zit. Zijn er nog alternatieven die ik zou kunnen bekijken? Wat raden jullie me aan?
Ik heb zelf wat zitten Googlen en kwam de volgende sets tegen:
-Harman Kardon Go + Play - goed geluid maar schijnt wat verouderd te zijn, werkt niet met iPhone 4
-Harman Kardon Go + Play Micro - vernieuwde versie, maar met minder geluid
-Creative ZiiSound D5 - Een goede allrounder
-Altec Lansing Mix iMT800 - een goedkopere set, maar heeft een hoop aansluiting, FM-radio en lijkt wat meer op de tradionele speakers
Ik vroeg me af of dit daadwerkelijk goede sets zijn of dat ik er volledig naast zit. Zijn er nog alternatieven die ik zou kunnen bekijken? Wat raden jullie me aan?