Toon posts:

[help] Website

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

Onderwerpen

• DanielsWrath
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
hee allemaal,

Ik ben de laatste tijd veel bezig met het maken van websites en het maken van filmpjes (met cinema 4d bijv.). Maar nu leek het mij eigenlijk het wel leuk om zelf een website te maken, maar er zijn wat probleempjes. Ik heb eigenlijk nog niet echt een goed idee waar het over zou moeten gaan, ik vind games, techniek, hardware, software etc. erg interessant dus wou ik het misschien daar over doen, maar ik weet niet of men wel naar nog zo'n site gaat kijken als je ook super goede alternatieven als tweakers hebt... Ik zou anders eigenlijk niet weten waarvoor ik een website zou kunnen maken (naast het bouwen van websites).
Daarnaast heb ik helemaal geen idee hoe ik het zou moeten noemen, want ik ben nogal moeilijk met dat, zo vind ik een naam als gamekings nogal zielig overkomen, een beetje alsof gamen je leven is (is het voor hun trouwens ook :P) maar iets met mijn naam er in vind ik ook niks....

Iemand een idee, alles is welkom.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 15:05
Als je een website wilt maken, maak het dan over iets wat je zelf leuk vindt. Een pakkende naam, logo, etc. komt dan vanzelf.

• DanielsWrath
  • Niet online
Tja daar heb je wel een beetje gelijk in, maar ik zou toch graag willen weten wat anderen denken en Misschien dat iemand een hele leuke naam bedenkt, want grote bedrijven laten ook hun naam bedenken door anderen...

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Als je het zelfde budget hebt als die 'grote bedrijven', kan je dat inderdaad laten doen ja.

Maar je kan toch een site maken met de films die je maakt: Daniel's videocorner ofzo..

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• DanielsWrath
  • Niet online
ja dat kan, ik zat eigenlijk ook te denken aan gamewave.nl klonk wel leuk leek mij... of niet?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-06 15:30

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of een naam leuk klinkt hangt er maar net vanaf wat je met die site wil gaan doen....oh wacht, dat weet je nog niet. Helemaal niet druk maken om de naam dus, verzin eerst maar eens waar je een site voor/over wil maken. ;)

Daarnaast: niemand hier gaat je kunnen vertellen waar je een site over moet maken. Als het een goed idee is dat lekker in de markt zou kunnen liggen, dan zouden we het zelf wel maken en er de winst van opstrijken, we gaan het dan echt niet aanraden aan iemand anders. ;) Kies dus lekker iets dat je zelf interessant vindt, of (en dit is handiger) besluit éérst dat je een product/dienst in de markt wil zetten en bedenk dán dat een website een leuk medium is. Een website is een middel, geen doel op zich.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Bedenk nu eerst maar eens in welke branche je met je website heen wil. Want als je bijvoorbeeld een site met je eigen filmwerk gamewave.nl gaat noemen, schiet dat natuurlijk niet op he. Tenzij je spelletjes gaat filmen natuurlijk >:)

Je kan namelijk al gaan bouwen aan je site zonder dat je nog een naam hebt. Begin bij het begin, en haak niet halverwege in met een catchy naam terwijl je heel nog niet weet wat de inhoud van je site moet gaan worden.

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• DanielsWrath
  • Niet online
ja jullie hebben helemaal gelijk :p Ik moet natuurlijk wel eerst iets specifieks hebben voordat ik een naam verzin (hoewel het best ok klonk vond ik zelf ;)) Maar dan moet ik eigenlijk weten of er een verzamelnaam is van video, audio, tech en games, want dat zou makkelijk zijn :p. Nouja ik zie het nog wel, in ieder geval bedankt.

[Voor 1% gewijzigd door DanielsWrath op 13-06-2011 19:31. Reden: foutjes]

• DanielsWrath
  • Niet online
Wat Ook kan is een meer universele naam nemen en gewoon subdomeinen maken voor verschillende onderwerpen, weet iemand iets goeds? Cloud, cube, wave zijn al in gebruik en nog veel meer denk ik...

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Of gewoon danielswrath.net ?

EDIT: Je moet echter vooral geen site gaan maken "om maar een site te hebben". Met reviews van hardware of games kom je nooit tegen de grote site's op, omdat die veel makkelijker, sneller en goedkoper aan hun reviewexemplaren komen. Probeer dat dan ook niet

[Voor 82% gewijzigd door Beatboxx op 13-06-2011 20:41]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:59

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Kom op.. Een domeinnaam verzinnen moet je toch echt zelf doen. Zoek iets wat jij leuk vindt, en hou het daarbij. We kunnen wel een ellenlange discussie gaan houden over wat hoe en waarmee, maar dat schiet niet op. Het is ook niet waar dit subforum voor bedoeld is.

Vragen/opmerkingen
Privacy is something you can sell, but you can't buy back!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee