Toon posts:

xs4all storing hoofdaccount wachtwoord?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 22:58
Momenteel kan ik de mail van mijn hoofdmailbox niet gebruiken, wachtwoord wordt niet herkend. Webdisk is dus ook niet te gebruiken nu.

Op storingspagina, die eerst niet te benaderen was, zie ik nu staan dat er geen storingen zijn. Niemand anders last? (en nee ligt niet aan comp/mailprogramma, op telefoon ook plotseling melding dat de accountnaam niet herkend wordt).

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:43
Er is door xs4all op twitter net gemeld dat er mailproblemen zijn.
http://twitter.com/#!/xs4all

[Voor 18% gewijzigd door RollieBollie op 13-06-2011 14:30]

• dcl!
Die had ik niet gezien: ze hebben tot nu toe alleen geantwoord op vragen, dus die zie ik standaard niet voorbij komen natuurlijk... de storingspagina zou beter zijn voor deze melding overigens.

Bedankt voor je info overigens!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:43
Klopt, ik heb korte lijntjes met wat medewerkers van de helpdesk en ze kunnen helaas ff geen melding online zetten.
Enige mogelijkheid om iets op het web te zetten is helaas even via twitter.

• dcl!
Misschien handig als ze dan even een "gewoon" twitter bericht uitsturen in niet alleen reply's. Dan ziet iedereen die volgt het bericht voorbij komen. En nogmaals dank!

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 11:11

JointFillah

Techno Addict

Officiële storingspagina van xs4all:
http://www.xs4all.nl/nieu...storingen&id=5685&taal=nl

Staat wel 'opgelost', maar ik kan nog steeds niet op de mail...

~* Peace, Love & XTC *~

• dcl!
Het lijkt nog te hikken inderdaad. Ik kon gistermiddag via mijn telefoon alweer "gewoon" bij mijn mail, imap de macbook was echter nog helemaal van slag.
Vanaf browser inloggen op webmail werkt al weer wel ook, kan je er op die manier niet ook bij?

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 11:11

JointFillah

Techno Addict

Kon er eerst ook niet bij via webmail. Nu wel. Ook IMAP doet het na wat pogingen weer zo lijkt het :)

~* Peace, Love & XTC *~

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee