Toon posts:

Tv arm & centerspeaker en plaatsen audio

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Goedemorgen,

De oplevering van mijn appartement dichtbij en ben ik leuk aan het spelen met 3d modellen en kijken waar ik alles ga plaatsen in mijn woonkamer. Echter, nu zit ik met de volgende twee problemen:

- Ik wil graag mijn center speaker onder mijn tv hebben, maar het liefst wil ik mijn tv gewoon een een beugel en niet op een kastje. Bestaan er beugels die een dergelijke mogelijkheid hebben of heeft er iemand een ander idee om dit op te lossen?

- Door mijn tv op deze manier te plaatsen houd ik een ruimer ogende woonkamer over en kan ik ook vanuit de keuken naar de tv kijken als ik dat zou willen. Echter zit ik een beetje te twijfelen waar ik nu mijn speakers ga plaatsen, vooral links en rechts voor. Wat raden jullie daarvoor aan? Ik zit momenteel aan het onderstaande te denken. Zoals te zien is, heb ik liever geen kastje onder tv .. of althans ik heb nog niets gevonden wat daar goed past en dan zet ik de receiver en dergelijke maar ergens anders neer.

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 20:55
Er bestaan muurbeugels voor zowel TV als Videorecorder/DVD speler.

Ik heb plaatjes gezien van vogel. Het kan zijn dat het 2 losse beugels zijn maar het resultaat is hetzelfde natuurlijk :p Op deze plaatjes was de DVD speler vervangen voor een centerspeaker

Voorbeeldjes

Ik kan het voorbeeld wat ik zocht ff niet meer vinden,want wat jij wil moet gewoon kunnen. Ik dacht het echt ergens een keer gezien te hebben.

[Voor 66% gewijzigd door raymonvdm op 13-06-2011 13:25]

• Attilla
Ja, maar met een dergelijke beugel hangt de tv recht op de muur. Dat is juist iets wat ik niet wil, omdat ik de tv ook naar rechts wil kunnen draaien.

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-05 18:08
voor oude crt tvs had je ook een steun waar je em dan op kunt zetten, die waren wel draaibaar en kantelbaar
zoiets kun je iedeaal voor je center gebruiken?

• Attilla
Mja, dat is nu ook weer niet echt mooi vind ik. Dan kan ik beter zelf iets maken.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee