Toon posts:

Storing t-mobile?

Pagina: 1
Acties:
  • 471 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-04 09:46
Is er weer een storing bij t-mobile gaande?

staan al wat reacties op het t-mobile forum....

https://forum.t-mobile.nl...elo-ov-126053/#post802311

Momenteel zelf problemen bij postcode 9251ks....

merken andere mensen problemen met specefiek 3g?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 00:07
Hier nog 1!
postcode 4205 (gorinchem) geeft problemen dat pdp connectie niet is toegestaan :) blij dat ik niet de enige ben :P !

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 403469

Hier ook een hier in Rotterdam ook al geen data connectie sinds 21:30.

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 15:55

Frits Flits

SOUND! Designer

In Alkmaar, postcode 1829, geen 3g meer. Kan nog wel bellen en sms-en. Ik ben hier niet de enige. M'n zus heeft een paar straten verderop ook geen verbinding meer met 3g.

specs

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-05 23:59
In Delft ook geen mobiel internet, sinds 3 kwartier ongeveer

• taeke18
hmm volgens mij heeft iedereen het vanaf 21:30...
Bij ons in 0172 ook vanaf 21:30 ongeveer..!!! En nog steeds geen internet..!!
zijn meer mensen met di etijd...

• taeke18
Frits Flits schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:01:
In Alkmaar, postcode 1829, geen 3g meer. Kan nog wel bellen en sms-en. Ik ben hier niet de enige. M'n zus heeft een paar straten verderop ook geen verbinding meer met 3g.
Hmm lijkt landelijk probleem te worden... zal support ticket bij t-mobile indienen... ik ben zo te zien niet de enige.

Hopen dat het morgen verholpen is... heb google navigatie nodig :S anders ma me vader aankijken of ik zn tomtom mag lenen :P

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-06 21:15
taeke18 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:02:
hmm volgens mij heeft iedereen het vanaf 21:30...
Hier in regio 9675 werkt mobielinternet (3G) wel gewoon. :)

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:22
3971 3G werkt prima

I'm a photographer, not a terrorist

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-06 09:59
6225 ook geen internet meer

I've GoT a solution

• taeke18
De storing is inmiddels bij mij verholpen... geen problemen mee.. heb maar 2 uurtjes last hiervan gehad. Hoop dat bij iedereen het zo snel verholpen is.

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-06 00:07
Probleem is hier ook verholpen en ik denk bij de rest ook.

tikfouten? tjah..m..

• AndreStarTrek
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-06 02:24
3331 werkt ook weer.

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Regio Hoofddorp/Leiden ook eruit :S
Gelukkig niet men main 3g :P

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Lijkt me opgelost, zo niet: open dan een topic conform het lokale beleid.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee