In het kort; m'n pc start niet (meer) op.
Details;
Vorige week maandag zag ik toen ik aan het eten was dat m'n pc opstartte zonder dat ik er nog bij in de buurt ben geweest.
Direct viel deze weer uit.
Nadat ik m daarna zelf wilde opstarten gaf de pc dezelfde symptomen; niet in 1x aan willen en als hij dan aan ging hoor je nog net 1 piep en dan gaat ie weer uit. Nog niet eens beeld.
Geprobeerd;
Nieuwe voeding... Zelfde probleem.
Ander moederbord....zelfde probleem.
Alles losgekoppeld en toen 1 voor 1 aangesloten...zelfde probleem.
Geheugen losgekoppeld..... Bios piepjes dat geheugen mist. Wat dus klopt.
Videokaart losgekoppeld.... Bios piepjes dat videokaart mist. Wat dus klopt.
Bios gereset
Ik heb dus geen idee meer waar ik t moet zoeken. Kan het m'n processor zijn die is overleden? Er zouden dan toch ook bios piepjes moeten zijn?
Kan het 'opeens' stuk zijn te maken hebben met het onweer van vorige week maandag?
Iemand van jullie die dit bekend in de oren klinkt?
Details;
Vorige week maandag zag ik toen ik aan het eten was dat m'n pc opstartte zonder dat ik er nog bij in de buurt ben geweest.

Nadat ik m daarna zelf wilde opstarten gaf de pc dezelfde symptomen; niet in 1x aan willen en als hij dan aan ging hoor je nog net 1 piep en dan gaat ie weer uit. Nog niet eens beeld.
Geprobeerd;
Nieuwe voeding... Zelfde probleem.
Ander moederbord....zelfde probleem.
Alles losgekoppeld en toen 1 voor 1 aangesloten...zelfde probleem.
Geheugen losgekoppeld..... Bios piepjes dat geheugen mist. Wat dus klopt.
Videokaart losgekoppeld.... Bios piepjes dat videokaart mist. Wat dus klopt.
Bios gereset
Ik heb dus geen idee meer waar ik t moet zoeken. Kan het m'n processor zijn die is overleden? Er zouden dan toch ook bios piepjes moeten zijn?
Kan het 'opeens' stuk zijn te maken hebben met het onweer van vorige week maandag?
Iemand van jullie die dit bekend in de oren klinkt?