Toon posts:

sappire trixx

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hennes1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2022
Hoi allemaal , ik heb een vraag over het sneller maken van mijn videokaart de 5870 , voorheen was dat geen punt , dat ging voorheen met catayst control center maar dat kan ik nu niet meer openen en ik heb nu een ander programma gevonden sapphire trixx ja dat lijkt erg goed maar als ik de waardens invul dat ik voorheen bij ccc deed dan crasht ie , weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-06 15:01
Hoe bedoel je dat je Catalyst Control Center niet meer kunt openen? Krijg je een error? Kun je het programma niet meer vinden? Crasht hij?

Wederom voor TRIXX: krijg je een error?

Welke versie van de Catalyst drivers heb je? 11.5?

Meer informatie!

• hennes1
Dat van die Catalyst Control Center is bekend ,ik was wezen googlen en daar hadden meer mensen last van en meschien komt het ook omdat ik pas een nieuw systeem hebt in elkaar gezet , ik heb een msi moederbord met 2600k en windows 7 maar dat draaid er goed.
Maar als ik mijn videokaart 5870 omhoog schroef naar 950 mhz dan gaat het na een tijdje te hebben gegamend fout , en ik heb de nieuwste drivers 11.5 en meer weet ik ook niet te vertellen maar als ik je meer gegevens moet geven dan zeg het maar.
Groetjes hennes
ps bedankt alvast voor de belangstelling.

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 15:57
hennes1 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:13:
Dat van die Catalyst Control Center is bekend ,ik was wezen googlen en daar hadden meer mensen last van en meschien komt het ook omdat ik pas een nieuw systeem hebt in elkaar gezet , ik heb een msi moederbord met 2600k en windows 7 maar dat draaid er goed.
Maar als ik mijn videokaart 5870 omhoog schroef naar 950 mhz dan gaat het na een tijdje te hebben gegamend fout , en ik heb de nieuwste drivers 11.5 en meer weet ik ook niet te vertellen maar als ik je meer gegevens moet geven dan zeg het maar.
Groetjes hennes
ps bedankt alvast voor de belangstelling.
Misschien dat 950Mhz dus gewoon niet stabiel is zonder voltage verhoging?

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06 14:57
950mhz is duidelijk niet stabiel zonder een voltage verhoging. Ik heb zelf een 5850, met een auto overclock van CCC. Deze heeft hem zonder voltage verhoging op 725mhz gezet. Jou 5870 zou iets meer moeten kunnen, maar toch geen 20% meer;)

Ik zou dus eerst even het een en ander lezen over je videokaart overclocken. Wil je over de 800 moet je toch zeker wel je voltage gaan verhogen! Hier zijn verschillende guides voor te vinden op internet.

• hennes1
Sorry voor het late bericht,ik ga zeker even op het internet kijken en ook het voltage verhogen.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-06 15:01
Uhhhh, zou je niet eerst eens gewoon zorgen dat het wél stabiel werkt op een lagere snelheid dan om maar gelijk het maximum in te stellen en hopen dat het gaat werken door er een hoger voltage tegenaan te gooien? :S

Wat je nu aan het doen bent is gewoon keihard je videokaart slopen. Lees je alsjeblieft goed in, want volgens mij heb je geen enkel idee wat je aan het doen bent.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee