Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 361977

Topicstarter
Hallo,

Ik heb het vijfde seizoen van Dexter gedownload via Spotnet.
Het is echt een mega bestand met 12 afleveringen van elk 1,2 GB.
Deze bestanden zijn in .MKV, dus mijn ps3 kan ze niet afspelen.

Nu gebruik ik AVS Video Converter om ze naar .Avi te converteren. Maar dit gaat 50 uur duren.

Nu heb ik heel vaak, dat als ik iets doe met de computer, dat het met het ene programma 20 uur duurt en met het andere programma maar 10 minuutjes.
Is 50 uur normaal voor zo'n grote bestanden of kan ik veel beter een ander programma gebruiken??

(Het programma Super had ik ook gevonden maar ik vond nergens een download link)

Casper

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Escovan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 08:06
MKV is een container formaat, het zou meer zin hebben als je wist wat er in die container zit, dan kan je een converter gebruiken die speciaal voor dat format geoptimaliseerd is.

format factory ( formatoz ) heeft mij altijd wel goed kunnen helpen, maar of het snel was? Recentelijk ook niet meer bijgewerkt geloof ik.

[Voor 28% gewijzigd door Escovan op 12-06-2011 22:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 22:00
Het zou ook helpen als ik wist wat voor machine je gebruikte, een celeron met 256mb geheugen of een dikke bak (medion super pc wellicht?:P) met 24gb geheugen..

Nu is het een beetje moeilijk inschatten, maar video bewerkingen duren over het algemeen wel vrij lang..
Als je alles toch gedownload hebt, kun je het toch ook nogmaals downloaden in het juiste formaat?
Tweaken is altijd leuker natuurlijk, maar opnieuw downloaden wel wat eenvoudiger en (hoewel dat afhankelijk is van je verbinding) ook nog eens een heel stuk sneller waarschijnlijk

[Voor 19% gewijzigd door Staatslot op 12-06-2011 22:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Staatslot schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:52:
Het zou ook helpen als ik wist wat voor machine je gebruikte, een celeron met 256mb geheugen of een dikke bak (medion super pc wellicht?:P) met 24gb geheugen..

Nu is het een beetje moeilijk inschatten, maar video bewerkingen duren over het algemeen wel vrij lang..
Als je alles toch gedownload hebt, kun je het toch ook nogmaals downloaden in het juiste formaat?
Tweaken is altijd leuker natuurlijk, maar opnieuw downloaden wel wat eenvoudiger en (hoewel dat afhankelijk is van je verbinding) ook nog eens een heel stuk sneller waarschijnlijk
Dit staat bij deze computer:
processor: Intel (R) Core(TM)2 Duo CPU T6600 @ 2.20GHz
geheugen: 4GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Staatslot schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:52:

Maar waar moet ik het dan opnieuw downloaden? Op ThePiratebay staat hij niet met ondertiteling, en om die er dan weer onder te zetten moeten zetten...

Edit: Ik denk dat ik hem dan toch maar op ThePiratebay ga downloaden en er dan zelf ondertiteling onder ga zetten, dat is sneller dan 50 uur wachten :-)

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 361977 op 12-06-2011 22:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-06 22:00
Ik denk niet dat het de bedoeling is dat we het hier hebben over waar je je downloads vandaan moet halen eerlijk gezegd, dus daar mag ik denk ik niet op ingaan..

En tja, het converteren kan wel even duren ik durf niet helemaal in te schatten of dit nou zo extreem is aan de hand van jouw hardware, sorry..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 15:20
Stream ze naar je PS3 met PS3 Media Server?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Escovan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 08:06
Of gebruik DLNA, zit standaard in Windows en in de PS3 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:56
en als je slim bent doe je er eerst 1 daarna 3 te gelijk en zo verder dan kan je al vast kijken en je pc kan lekker ze werk doen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:22
En ik denk dat subtitles eronder zetten sneller gaat dan een bestand naar avi omzetten

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 18:17
Of je sluit je televisie aan op je PC en kijkt ze op die manier :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-06 15:56
of koop ze op dvd zo kunnen we wel door blijven gaan hij wil tips en wat antwoorden meer niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 23:41

TerraGuy

The weirdo with the beard

Je hebt dus 12 uur aan video, wat iets meer dan 4 uur duurt per uur video om te converteren. Niet heel ongewoon, al hangt het er vanaf welke resolutie en welke codec. Laatst ook een half uur full-HD (30GB ProRes-bestand) naar h264 geconverteerd, wassie ook wel een paar uurtjes zoet mee op mijn 3GHz C2D.

Dus, vertel eens, welke codec is het en welke codec gaat hij naar toe (in je AVI-container)?

Probeer anders MediaCoder eens, die geeft overigens ook aan wat je codec is.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:10
Ik gebruik al een tijdje mkv2vob, haalt de film uit de MKV container en is dan zondr problemen afspeelbaar op de PS3.
en duurt gemiddeld nog geen minuut, en alleen langer als de MKV niet zo goed gecodeerd is.

deze kan ook de files in delen splitten als deze te groot zijn voor Fat32.

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Aangezien ik zie dat je redelijk nieuw bent op GoT, caspergf1, heb je Het algemeen beleid #verbodencopyright toevallig gelezen? Zo niet, is dat misschien wel een verstandig idee.

Crizyz op Steam

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05 09:34

GeeBee

Oddball

Anoniem: 361977 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:55:
[...]

Maar waar moet ik het dan opnieuw downloaden? Op ThePiratebay staat hij niet met ondertiteling, en om die er dan weer onder te zetten moeten zetten...

Edit: Ik denk dat ik hem dan toch maar op ThePiratebay ga downloaden en er dan zelf ondertiteling onder ga zetten, dat is sneller dan 50 uur wachten :-)
Als je losse ondertitels zoekt: hmmm... misschien mag dat hier niet
De meeste mediaspelers kunnen prima overweg met srt-subtitles.

[Voor 4% gewijzigd door GeeBee op 13-06-2011 00:38]

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05 16:36
absrnd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:27:
Ik gebruik al een tijdje mkv2vob, haalt de film uit de MKV container en is dan zondr problemen afspeelbaar op de PS3.
en duurt gemiddeld nog geen minuut, en alleen langer als de MKV niet zo goed gecodeerd is.

deze kan ook de files in delen splitten als deze te groot zijn voor Fat32.
Ik quote deze nog maar even voor de zekerheid, dit is namelijk je antwoord. mkv2vob haalt het bestand simpelweg uit de mkv-container en maakt er een mpg van die je kunt afspelen op de ps3. Kost een aantal seconden per aflevering. Succes!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 16:55
Het algemeen beleid #verbodencopyright

Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee