Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 410591

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik weet niet echt waar ik heen moet met deze vraag dus daarom probeer ik het hier. Ik heb sinds kort problemen met mijn HTC Legend van 14 maanden oud.

De telefoon wordt gedurende de dag steeds trager, op een gegeven moment wordt het zo erg dat er niet meer mee te werken is. Als ik hem vervolgens opnieuw opstart dan is het weer een dag goed. Ook vind ik dat de batterij erg snel leeg is (6-8 uur bij intensief gebruik). Volgens mij accu app is de gezondheid van accu echter gewoon goed.

Ik heb advanced task killer in gebruik en hiermee stop ik regelmatig op de achtergrond draaiende apps maar dit veranderd niets aan het gedrag van de telefoon. Volgens AVG pro is mijn telefoon ook virus vrij...

Iemand een tip waar ik het probleem moet zoeken? Of misschien mogelijke oplossingen?

Bedankt voor het lezen! _/-\o_

Mvg,

Ulbe Sijbesma

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 13:29
Als je de Froyo-update hebt, dan is de traagheid waarschijnlijk op te lossen door USB-debugging aan te zetten via Instellingen>Applicaties>Ontwikkeling

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-04 08:57

pathfinder2k

is hier...

Corman schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:33:
Als je de Froyo-update hebt, dan is de traagheid waarschijnlijk op te lossen door USB-debugging aan te zetten via Instellingen>Applicaties>Ontwikkeling
Waar haal je dat vandaan?
Heeft Ulbe al een factory reset gedaan? (natuurlijk wel ff zorgen dat je contacts enzo in de cloud zitten).

• Corman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 13:29
Dat is gewoon een bug in de officiële Froyo-update van de Legend. Laat je USB-debugging uit, dan wordt je telefoon afgrijselijk traag na een tijd.

Anoniem: 410591

Topicstarter
Bedankt voor de info, heb debugging aangezet. Heb geen belang bij een factory reset, dan raak ik veel te veel dingen kwijt. Ook heb ik in een ander topic gelezen om Task Killer te verwijderen omdat dit contraproductief werkt.

De telefoon is nu al 2 dagen niet traag geweest! :*)

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 19:47
En de absoluut gouden tip is wat meer drastisch: je telefoon rooten en er een Sense loze rom zoals Cyagonmod 7 op zetten. Je hebt dan ook meteen Gingerbread.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee