Elke keer als ik een afbeelding via het fotoalbum (en dus via http://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum?action=popup) wil toevoegen zit ik op de tekst naast de thumbnails te klikken (full size, thumbnail, etc.). Dan gebeurt er dus niks
Ik zou het persoonlijk prachtig vinden als de tekst van de drie opties in labels gezet worden, zodat ze (in de meeste browsers) klikbaar worden.
Nja, daar is al eerder over gesproken, maar van mij mogen thumbs wel wat groter zijn dan 100x100 pixels. Dat is bijna onwerkbaar op het forum namelijk...
Persoonlijk denk ik dat die hele upload-interface wel eens op de schop mag. Volgens mij is de mogelijkheid om zelf een map te kiezen al eens aangevraagd, en popups zijn wel heel erg 20e eeuw...
als jullie toch bezig zijn slinger ik mijn oeroude feat weer eens naar boven:
Ik had dus het idee om als je via "Voeg afbeelding toe via het fotoalbum" een foto post met thumbnail in de post dan je eigen kleine versie te kiezen die je al had upgeload.
Nu krijg je bij de thumbnail een soort 100x100 plaatje. Erg klein, en vooral voor de testcase's. Ik upload altijd de kleine (450x600) en grote versie, en moet dan met de hand [url=..... enz invoeren.
Een plaatje bijgevoegd, en met de optie om ook een nieuwe foto als kleine toe te voegen.
...
...
...
...
en als ik het dus met het 'map' gebeuren wordt het zo:
Ook handig bij CiP's e.d.
toch bezig, dan ook de code dan maar (met map-functie, en bestand-functie, met verbergen/showen en label):
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"><html><head><metahttp-equiv="Content-Type"content="text/html; charset=iso-8859-15"><title>Image upload</title><basehref="http://tweakers.net/ext/"><linkrel="stylesheet"href="http://tweakimg.net/x/layout.css"type="text/css"><linkrel="stylesheet"href="http://tweakimg.net/x/popup.css"type="text/css"><scripttype="text/javascript">try{document.domain='tweakers.net';}catch(e){};</script><scripttype="text/javascript">functionradio_check(){if(document.getElementById('value4').checked){document.getElementById('full').style.display="none";document.getElementById('thumb').style.display="block";}elseif(document.getElementById('value5').checked){document.getElementById('thumb').style.display="none";document.getElementById('full').style.display="block";}else{document.getElementById('full').style.display="none";document.getElementById('thumb').style.display="none";}}</script></head><body><divid="logo"><span>Tweakers.net</span></div><divid="popbody"><formname="formulier"method=postaction="/my.tnet/fotoalbum.dsp?action=popupload"enctype="multipart/form-data"><tablewidth=415border=0cellpadding=2cellspacing=0><tr><tdclass=b8><b>Locatie</b></td><td><inputtype="file"name="afbeelding"size=35></td></tr><tr><tdclass=b8><b>Titel</b></td><td><inputtype="text"name="titel"size=35></td></tr><tr><tdclass=b8><b>Map</b></td><td><selectname="map"style="width: 245px;"><optionvalue="Forum"selected="selected">Forum</option><optionvalue="Map1">Map 1</option><optionvalue="Map2">Map 2</option><optionvalue="enz">Enz...</option></select></td></tr><tr><td> </td><tdclass=b8><inputtype="radio"name="formaat"value=1onclick="radio_check()"id="value1"><labelfor="value1">Afbeelding full-size in bericht</label><br><inputtype="radio"name="formaat"value=2onclick="radio_check()"id="value2"><labelfor="value2">Afbeelding als thumbnail</label><br><inputtype="radio"name="formaat"value=3checkedonclick="radio_check()"id="value3"><labelfor="value3">Afbeelding als thumbnail met link naar full</label><br><inputtype="radio"name="formaat"value=4onclick="radio_check()"id="value4"><labelfor="value4">Afbeelding als URL, thumbnail als zichtbare pic</label><br><inputtype="radio"name="formaat"value=5onclick="radio_check()"id="value5"><labelfor="value5">Afbeelding als thumbnail met link naar volgende full</label></td></tr><trid="full"style="display: none;"><tdclass=b8><b>Full</b></td><td><selectname="fullpic"style="width: 245px;"><optionvalue="pic1"selected="selected">Afbeelding 1</option><optionvalue="pic2">Afbeelding 2</option><optionvalue="pic3">Afbeelding 3</option><optionvalue="enz">Enz...</option></select></td></tr><trid="thumb"style="display: none;"><tdclass=b8><b>Thumb</b></td><td><selectname="thumb"style="width: 245px;"><optionvalue="pic1"selected="selected">Afbeelding 1</option><optionvalue="pic2">Afbeelding 2</option><optionvalue="pic3">Afbeelding 3</option><optionvalue="enz">Enz...</option></select></td></tr><tr><td> </td><td><inputtype=submitvalue="Slinger deze maar online!"></td></tr><tr><td> </td><tdclass=b8>De afbeelding wordt geupload naar je fotoalbum en zal in de door jou gekozen map geplaatst worden, de standaard map is de map 'Forum'. Zodra de afbeelding is geupload wordt de code naar je clipboard gekopieerd en zal dit venster gesloten worden.</td></tr></table></form></div></body></html>
ik moet leren kortere js-functies te schrijven
maar verder: die popup bestaat uit tabellen! die popup is web 1.0, dat moet beter
[Voor 92% gewijzigd door F.West98 op 16-06-2011 13:09]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super .oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Functioneel en analytisch
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie.
Meer details
janee
Relevantere advertenties
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht.
Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Ingesloten content van derden
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden.
Meer details