Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB, 7kwh Anker Solix accu
Is het alleen bij tekstselectie? Dat heb ik ook wel eens gehad met een oudere Illustrator versie. Ik ben alleen vergeten hoe het probleem weer verdween
Waarschijnlijk simpelweg door Illustrator af te sluiten en weer op te starten dus. Of misschien heb ik het voorkeurenbestandje (in ~/Library/Preferences) weggegooid.
Als je ook met het selectiepijltje geen selecties meer ziet, dan heb je waarschijnlijk per ongeluk Hide Edges aangezet (cmd-H).
Als je ook met het selectiepijltje geen selecties meer ziet, dan heb je waarschijnlijk per ongeluk Hide Edges aangezet (cmd-H).
Been there, done that.benoni schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:13:
Is het alleen bij tekstselectie? Dat heb ik ook wel eens gehad met een oudere Illustrator versie. Ik ben alleen vergeten hoe het probleem weer verdweenWaarschijnlijk simpelweg door Illustrator af te sluiten en weer op te starten dus. Of misschien heb ik het voorkeurenbestandje (in ~/Library/Preferences) weggegooid.
Ja, dat was 'm..Als je ook met het selectiepijltje geen selecties meer ziet, dan heb je waarschijnlijk per ongeluk Hide Edges aangezet (cmd-H).
thanks!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB, 7kwh Anker Solix accu