Toon posts:

behoud e-mail adress bij nieuwe Abbo bij zeflde provider

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13remon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-04 15:43
Wij willen graag een nieuw abonnement van dezelfde provider, namelijk xs4all, maar mijn vader wil zeker weten dat we dan hetzelfde e-mail adres houden, en aangezien de klantenservice vandaag en morgen dicht is, en er gisteren geen doorkomen aan was, vraag ik het aan jullie.
Alstublieft alleen antwoord van mensen die het zeker weten, want mijn vader wil het beslist zeker weten.
Alvast bedankt

Ik vraag het hier omdat de klantenservice dicht is, en we ze gisteren niet konden bereiken, en ik probeerde eerder antwoord te krijgen, want ik moet wachten tot dinsdag voordat de klantenservice weer open is.

[Voor 21% gewijzigd door 13remon op 12-06-2011 14:53]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:42
Geen idee hoe dat bij xs4all gaat, maar overweeg een eigen domeintje :) Dan heb je altijd de beschikking over eigen emailadressen, ook bij het switchen van provider.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 08:42
ChaserBoZ_ schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:23:
Geen idee hoe dat bij xs4all gaat, maar overweeg een eigen domeintje :) Dan heb je altijd de beschikking over eigen emailadressen, ook bij het switchen van provider.
Alleen antwoord van mensen die het zeker weten, want zijn vader wil het beslist zeker weten ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:07
Voorkom dat soort gezeik gewoon en neem een provideronafhankelijk adres. Gmail, hotmail of één van de 1000 andere aanbieders.

Koop anders voor 30 euro per jaar een hostingpakketje, kun je mooie adressen als remon@achternaam maken.

Verder als je het ZEKER wilt weten moet je het niet op een forum posten, maar even de klantenservice bellen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:18
Gewoon niet een nieuw abonnement aanvragen en je oude opzeggen, maar gewoon je huidige abonnement naar een ander abonnement laten overzetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik had zelfs van de overstap van Hetnet naar KPN gewoon dat mijn bestaande Hetnet email adres bleef werken. Dus het lijkt mij als jij gewoon bij XS4ALL blijft dat er daarin niks veranderd. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-10-2022
Waarom post je het hier? Ik denk dat de klantenservice van xs4all je vraag beter kan beantwoorden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Lijkt me dat dit andwoord van xs4all zelf aardig in de richting komt. Gewoon bellen met de helpdesk, pakket om laten zetten en aangeven dat mailadressen niet gewijzigd moeten worden.
Niemand hier kan je absolute zekerheid bieden, want bij een omzetting kan altijd wat misgaan. Deze wens laten bevestigen door de helpdesk en in de aanvraag laten zetten geeft de beste kans van slagen.
Zelf bij UPC al vele malen mijn abonnement laten wijzigen en nooit een probleem daarmee gehad.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee