Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen met het terug flashen van mijn HIS 6950 videokaart
Nadat ik niet goed had gelezen op internet kwam ik er achter dat het flashen van de 1GB variant niet zou gaan werken.
Gevolg dat ik nu een 6950 videokaart heb met een 6970 2GB BIOS.
Jammer genoeg heb ik zelf te weinig kennis op de juiste BIOS terug te zetten.
Ik heb op internet naar de BIOS gezocht maar ik kan de originele BIOS ook nergens meer terug vinden.
Op de site van TPU staan enkele BIOS'en maar welke ik ook probeer, geen enkele lijkt te werken.
Heb het met Winflash en ATiflash in de BIOS geprobeerd, maar allen zonder resultaat.
op TPU elke mogelijk bios geprobeerd te flashen maar helaas zonder resultaat.
Iemand ervaring met het terug flashen van videokaarten?
De kaart zelf heeft geen dual bios switch, dus dat is geen optie helaas
Is er een mogelijkheid dat ik de SSID en SVID kan omzeilen tijdens het flashen? Kan ik de BIOS soms eerst in zijn geheel verwijderen en er dan een nieuwe op zetten?
Graag help
Nadat ik niet goed had gelezen op internet kwam ik er achter dat het flashen van de 1GB variant niet zou gaan werken.
Gevolg dat ik nu een 6950 videokaart heb met een 6970 2GB BIOS.
Jammer genoeg heb ik zelf te weinig kennis op de juiste BIOS terug te zetten.
Ik heb op internet naar de BIOS gezocht maar ik kan de originele BIOS ook nergens meer terug vinden.
Op de site van TPU staan enkele BIOS'en maar welke ik ook probeer, geen enkele lijkt te werken.
Heb het met Winflash en ATiflash in de BIOS geprobeerd, maar allen zonder resultaat.
op TPU elke mogelijk bios geprobeerd te flashen maar helaas zonder resultaat.
Iemand ervaring met het terug flashen van videokaarten?
De kaart zelf heeft geen dual bios switch, dus dat is geen optie helaas

Is er een mogelijkheid dat ik de SSID en SVID kan omzeilen tijdens het flashen? Kan ik de BIOS soms eerst in zijn geheel verwijderen en er dan een nieuwe op zetten?
Graag help

bl44t