Toon posts:

Lian-Li HDD Cooler in een Asus Vento TA-M case?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 403455

Topicstarter
Hoi mede Tweakerts,

met groot genoegen volg ik elke dag trouw het casemod topic hier op Tweakers. Ik zou zelf graag ook een keer een casemod beginnen, maar het budget is er helaas nog niet. Maar dat terzijde.

de reden dat ik dit topic gestart heb, is omdat ik een vraag heb :P
Ik heb een Asus Vento TA-M kast :

Deze kast heeft een goede airflow vanwege dat hij aan de voorkant, zijkant en bovenkant open is.
Nu is de airflow richting de HDD's net niet optimaal. Daarom wil ik graag een Lian-Li HDD coolert aanschaffen.
Het gaat om dit model: http://highflow.nl/behuiz...36a2-hdd-rack-silver.html

Mijn vraag is dus, kan ik deze Lian-Li cooler in mijn Asus case inbouwen, zonder dat ik met allerlei inbouwproblemen te maken krijg?

Met vriendelijke groet (alvast bedankt...slijmslijm:p)

Larsiepulamie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 14:04
ik denk dat het wel gaat passen,maar wat is er mis met de koeling van je hdd(s)?? hdd's hebben niet zo'n hele goede koeling nodig , een beetje airflow is al genoeg

[Voor 40% gewijzigd door [Remmes] op 12-06-2011 12:22]

ja, daag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
@Remmes_NT : het klopt wat je zegt, maar nu worden mij hdd's toch best wel warm, ik geloof zo'n 60 graden, en die fan die voorin zit, blaast niet recht tegen de hdd's aan, maar het hdd rack is in 2 stukken opgesplitst om de airflow te verbeteren, maar die fan blaast nu letterlijk alleen over de hdd's en niet ertegen. En ik moet je ook een geheimpje vertellen, zo'n cooler is natuurlijk ook gewoon hartstikke gaaf, en ik ben ook van plan om het lian-li logo nog weg te halen d.m.v het mesh te vervangen:p
. iig bedankt voor je advies

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-06 17:32
Je zal denk ik verder moeten zoeken... Ik heb afgelopen maandag highflow gemailed over deze hdd koeler, en de levertijd was onbekend. Zodat je dat alvast maar weet. De hdd koelers van Lian-li passen in elke kast waar 3x 5,25" bays vrij zijn.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• [Remmes]
gewoon je hdd's in het onderste rek plaatsen (van wat ik lees is die er)

ja, daag.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-06 16:57
Coolermaster heeft ook zoiets. Offer je 3 cdrom bays op en kun je 4 schijfen in plaatsen.

pricewatch: Cooler Master 4-in-3 Device Module

Valt vast wel te modden zodat je de voorkant niet ziet :)

[Voor 53% gewijzigd door FunFair op 13-06-2011 13:32]

• L702
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:19

L702

Eric #99

En anders heeft de coolermaster parts shop ze zonder frontje: http://www.coolermaster.n...eywords=4+3+device+module

Topicstarter
Ok allemaal bedankt voor alle informatie jullie hebben me een stuk verder geholpen!

groetjes Larsiepulamie.

PS (kan dit topic verwijderd worden?)

• [Remmes]
Anoniem: 403455 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:30:
Ok allemaal bedankt voor alle informatie jullie hebben me een stuk verder geholpen!

groetjes Larsiepulamie.

PS (kan dit topic verwijderd worden?)
topics worden meestal niet verwijderd, maar verdwijnen in het archief... zodat als iemand ooit een soortgelijke vraag heeft en de zoekfunctie gebruik, de persoon bij dit of een soortgelijk topic uitkomt waar dan het antwoord in staat

ja, daag.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee