heb in mijn win2k server een riva tnt2 gedaan die het in een win me compu het perfect deed. Ik kan nu mijn computer alleen opstarten in vga modus, anders loopt ie al voordat ie klaar is met opstarten vast!! ik heb allerlei drivers geprobeert, maar niks helpt!!kan iemand mij helpen????????????
Hmm denk dat ME iets soepeler met de drivers omgaat als win2k.
Plug of play toch nog niet zo goed met win2k:?
Een herinstallatie is zeker geen optie:D
Plug of play toch nog niet zo goed met win2k:?
Een herinstallatie is zeker geen optie:D
Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |
Wat voor een processor heeft die server?
Ik heb hetzelfde gehad met een K6-2, de videokaart was niet aan de gang te krijgen, maar draait nu alweer een tijdje goed in een Celly2600@900.
Dus als je een K6-2 met VIA chipset hebt kan dat het probleem wel eens zijn.
Ik heb hetzelfde gehad met een K6-2, de videokaart was niet aan de gang te krijgen, maar draait nu alweer een tijdje goed in een Celly2600@900.
Dus als je een K6-2 met VIA chipset hebt kan dat het probleem wel eens zijn.
Vertel eens wat over je server. Wat voor configuratie is het? Welke drivers heb je al geprobeerd? En alles wat van belang kan zijn.
FYI Hier draait Win2K server met een TNT2 M64 zonder problemen. Practisch iedere detonator werkt hierop (momenteel 7.17)
FYI Hier draait Win2K server met een TNT2 M64 zonder problemen. Practisch iedere detonator werkt hierop (momenteel 7.17)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
je moet niet de standaard driver van 2K pakken. heb je gegarandeerd een zwart scherm voordat je je desktop ziet. download de 5.XX detonator voor 2K en het zou moeten werken.