Toon posts:

Ipod Touch 4G loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 410463

Topicstarter
Hallo allemaal,

Zal me even netjes voorstellen; Ik ben Wilfred, 39 jaar en vader van 2 kids waarvan 1 dochter die 2 weken geleden een ipod touch 4G gekocht heeft.

Na veel moeite heb ik er wat muziek op kunnen krijgen, maar dat is 1x gelukt en daarna niet meer. Ik vanmiddag met mijn dochter naar de Dixons, daar had ze hem gekocht, en deze man heeft mij uitgelegd wat ik thuis moest doen om er toch maar muziek op te kunnen krijgen. Hij had in de winke; wel alle muziek vna de ipod verwijdert omdat dit er verkeerd op was gezet.
Thuis gekomen, itunes aangezet en daarna ipod aangesloten, staat er in het scherm dat de ipod een update nodig had, ik aan geklikt, waarna het icoontje vd ipod, links in het scherm, direct verdwijnt. Het schermpje op de ipod geeft ook alleen nog maar een embleempje van itunes aan met een usb stekkertje. Ik ging er dan ook maar van uit dat hij aan het updaten was, maar zijn ondertussen 5 uur verder en heb nog steeds hetzelfde beeld. Ik heb hem ook al een reset gegeven door de power en menu knop tegelijkertijd in te houden, maar ook dat helpt niet.

Graag jullie reaktie en hulp!

Alvast bedankt, Groet Wilfred.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-06 10:36
Als je hem aansluit op de PC, wat zegt iTunes dan ? Herkent hij ubarhaubt de iPod, oftewel; zie je hem wel staan in iTunes of helemaal niet meer ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

90710

Het schermpje op de ipod geeft ook alleen nog maar een embleempje van itunes aan met een usb stekkertje.
Dat betekend dat hij in de Recovery Mode staat. Hier kan je één ding tegen doen, en dat is een volledige restore uitvoeren.

Connect de iPod met de PC en open in iTunes het scherm van de iPod. Klik op Restore.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 410463

Topicstarter
:) Alle 2 bedankt, het is gelukt!!!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee