Het valt mij op dat sommige adjes/modjes soms zo bot uit de hoek kunnen komen!! Net las ik bijvoorbeeld de twee threads over Rick waarin hij wordt beschuldigd van weet ik veel wat! Natuurlijk is het niet leuk als je ff vet in de zeik wordt gezet maar sluit dan gewoon de discussie en gooi niet nog wat extra olie op het vuur (en creeer zo dus aversie tegen je eigen mod-gedrag!). Een ander voorbeeld vind ik HlPdSk, die altijd maar loopt te grappen over z'n slotjes, stel je toch niet zo provocerend op, 95% van de bezoekers van GoT kan lachen om je opmerkingen, maar net de 5% die het verschrikkelijk irritant vindt (of gewoon te dom is) verpest het voor veel andere mensen!
Ik snap best wel dat adjes/modjes ook mensen met gevoelens zijn (en dat bepaalde mensen het bloed onder je nagels vandaan halen (onno in de irc-topic), maar laat deze gevoelens niet de boventoon voeren tijdens het sluiten van topics of het leveren van commentaar!
Ik snap best wel dat adjes/modjes ook mensen met gevoelens zijn (en dat bepaalde mensen het bloed onder je nagels vandaan halen (onno in de irc-topic), maar laat deze gevoelens niet de boventoon voeren tijdens het sluiten van topics of het leveren van commentaar!