Toon posts:

tactisch optreden.

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het valt mij op dat sommige adjes/modjes soms zo bot uit de hoek kunnen komen!! Net las ik bijvoorbeeld de twee threads over Rick waarin hij wordt beschuldigd van weet ik veel wat! Natuurlijk is het niet leuk als je ff vet in de zeik wordt gezet maar sluit dan gewoon de discussie en gooi niet nog wat extra olie op het vuur (en creeer zo dus aversie tegen je eigen mod-gedrag!). Een ander voorbeeld vind ik HlPdSk, die altijd maar loopt te grappen over z'n slotjes, stel je toch niet zo provocerend op, 95% van de bezoekers van GoT kan lachen om je opmerkingen, maar net de 5% die het verschrikkelijk irritant vindt (of gewoon te dom is) verpest het voor veel andere mensen!
Ik snap best wel dat adjes/modjes ook mensen met gevoelens zijn (en dat bepaalde mensen het bloed onder je nagels vandaan halen (onno in de irc-topic), maar laat deze gevoelens niet de boventoon voeren tijdens het sluiten van topics of het leveren van commentaar!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
en dat bepaalde mensen het bloed onder je nagels vandaan halen (onno in de irc-topic),
Fijn dat je daar over begint, ik had nog even wat te zeggen maar Rick was net te snel met z'n slotje.

"Als dat denigrerend is, tsja, excuuuuuuuuse me. Bezoekers, users, tweakers, twiekers, tweakertjes, twiekertjes, wat maakt het uit hoe ik jullie en mijzelf noem?"

Zo redeneert Rick zélf als hij beschuldigd wordt van denigrerende uitspraken. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat anderen mensen ook zo mogen noemen als ze zelf willen...

Verwijderd

Topicstarter
'K heb deze topic niet geopend om jou je persoonlijke vete met Rick te laten uitvechten, dan zit er binnen drie tellen weer een slotje op! En ik vind het _niet_ normaal dat je iemand zomaar trutje noemt, en ik vind het zeker niet normaal dat je iemands vriendin (vriend) een trutje noemt!
Ik noem Erik toch ook geen lulletje!

En het door jouw bedoelde topic heeft een ongeldig topic nummer! En je search werkt ook niet (off topic ;))

• Onno
  • Niet online
En ik vind het _niet_ normaal dat je iemand zomaar trutje noemt
Ik deed dat ook niet _zomaar_.
:?
En het door jouw bedoelde topic heeft een ongeldig topic nummer!
Klopt, die thread is door een van onze lieve adjes getrasht omdat de inhoud ze niet goed uitkwam.
<off-topic>
En je search werkt ook niet
Een van m'n nameservers is op vakantie, als de andere dan dankzij @home 's down is... tja... dan lukt resolven niet meer. :)
</off-topic>

• Tassadar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07-02 22:29

Tassadar

l33t h4x0r :)

Neej da's je geraden ook.

Verwijderd

Wil iedereen die nu nog wat te zeiken/zieken/flamen/spammen heeft zich verzamelen in de gravelpit voor een final showdown?

mensen... wat heerst er de laatste week voor sfeer?

Verwijderd

heren, heren :)
jezus wat een flame festijn is het vanavond :'(
En waarom moest die topic in de prullenbak, dat is laag zeg...
edit:
paz: twee zielen, een gedachte :D

Verwijderd

Topicstarter
En dit topic is geen uitlaatklep voor gefrustreerde personen, maar een poging tot het kweken van wederzijds begrip tussen adjes/modjes & gebruikers!

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
Op zondag 18 maart 2001 22:14 schreef Onno het volgende:

[..]

Ik deed dat ook niet _zomaar_.
[..]
Oow? :? Heb ik je iets aangedaan ofzow? :?

\o/

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 22:14 schreef Onno het volgende:

Klopt, die thread is door een van onze lieve adjes getrasht omdat de inhoud ze niet goed uitkwam.
Dat vind ik om eerlijk te zijn wel storend. Het feit dat adjes af en toe gewoon topics trashen. OK, als daar enorme vuilspuiterij instaat oid kan ik het nog wel begrijpen, maar als ze topics weghalen omdat ze zelf (ik zeg maar iets) domme uitlatingen hebben gedaan vind ik dat om eerlijk te zijn nogal laag. Het komt in ieder geval de geloofwaardigheid van sommige personen hier niet ten goede.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:15
Op maandag 19 maart 2001 00:25 schreef Arshia het volgende:

[..]

Oow? :? Heb ik je iets aangedaan ofzow? :?
als ik het hier zo effe lees, neemt ie rick op ze eige woorden weer terug.. waarom? het irriteerd de andere mateloos terwijl je je niet verlaagd hebt tot onder zijn niveau..
Wat rick mag, mag hij namelijk ook.. en mag ie dat niet.. dan heeft ie pas echt reden om uit de kram te schieten (belgisch gezegde)

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
Op maandag 19 maart 2001 01:49 schreef poohbeer het volgende:

[..]

als ik het hier zo effe lees, neemt ie rick op ze eige woorden weer terug.. waarom? het irriteerd de andere mateloos terwijl je je niet verlaagd hebt tot onder zijn niveau..
Wat rick mag, mag hij namelijk ook.. en mag ie dat niet.. dan heeft ie pas echt reden om uit de kram te schieten (belgisch gezegde)
heel leuk, kbegrijp het ook wel, maar ik heb hem toch niets gedaan, dus kzie nie in wrom hij mij dan zomaar beledigt :?:?

\o/

Verwijderd

willen alle mensen die zich gekrenkt/geirriteerd voelen zich even melden bij het riagg? dank u. :)

er heerst nu zoveel onvrede, ga toch een keer met elkaar om de tafel zitten (IRL!) en spreek alles uit. dat hoeft toch niet via het forum? haalt de sfeer alleen maar naar beneden, want die flamewars worden ook door anderen gelezen. en die gaan zich er dan ook weer mee bemoeien.... :'(

• Tom
  • Niet online

Tom

[topic=146286]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.