• daantjuh68
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:11
Beste mede tweakers

Ik ben zomaar opeens begonnen aan een casemod >:) ik zat al wat langer te kijken naar een case mod die ik erg gaaf vind, toen dacht ik als ik de gelegenheid krijg maak ik er ook een dusja ik kreeg een gelegenheid op me stage :)

(Vooral de rechtse vind ik mooi zonder zo'n halve cube er nog onder.)

m'n huidige systeem:

Asus: P8 P67-m pro
intel: i5 2500k
vengeance: 1600mhz ddr3 4Gb
gigabyte: 560ti SOC

tekeningen heb ik niet k heb alles van het plaatje gemaakt en wat ik in me hoofd heb lopen brainstormen :9

wat ik wilde:
buiten cube: 400 x 400mm (mdf 16 mm dik)
binnen cube 300 x 300mm( mdf 16 mm dik)
lamellen 14 x 50 mm (mdf 10 mm dik )

de reden dat ik het met mdf doe is omdat ik de bewerkingen die ik moet uitvoeren eerst wil testen mocht het mdf stevig genoeg zijn gebruik ik dat gewoon als eind product.

'n paar foto's :
http://img803.imageshack.us/img803/6201/201106091210391.jpg/
work in progress.
http://img838.imageshack.us/img838/1828/201106091453111.jpg/
eerste plaat af + afgebraamd.
http://imageshack.us/photo/my-images/41/201106091655331.jpg//
nog even snel voordat het vrijdag 5 uur was aan de volgende plaat begonnen O-)

zo dat was het maar weer k hoop dinsdag weer door te kunnen dr mee dus dat is erg fijn
k had vrijdag ook nog even de spuiter van m'n stage aangesproken en dus wilde hem wel voor me spuiten dus dat komt ook ff lekker uit!. :) k zit alleen nog even te dubben weet iemand of hoog glans mooi is? of gewoon mat?

Ohja en nog een vraagje ik kan me moederbord toch gewoon op een houten plaat mdf monteren ? gewoon zoals die ook in je kast zit ?

heh k schud ze gewoon uit m'n mouw k heb ook philips AMBX hier staan achter m 'n pc iemand een idee hoe ik dat in bouw in me kast ? dat lijkt me wel vet :9~

het AMBX printplaatje.

groetjes Daan

• boazkl0p
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-06 17:02

boazkl0p

Schijnbaar een Fries

Allereerst zou ik de forumregels even doornemen, en dan zie je dat je dit soort topics in schop een modje moet openen. Verder doen een paar afbeeldingen het hier niet

• daantjuh68
excuses !

• daantjuh68
kan iemand hem dan deleten k zie het niet staan

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 18:02
Topics kun je zelf niet verwijderen.

[CiP]Casemod in Progress policy

• daantjuh68
zou iemand dan zo aardig zijn om deze voor mij te deleten ? sorry voor het ongemak

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 14:04
hoeft niet, ga naar Schop het modje, maar daar een topic aan MET de link naar dit topic..

ja, daag.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06 18:02
Hint, vul dan eerst je topicstart aan en fix je foto's.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-06 16:14

Snuffel

Vroem!

AMBX komt vrijwel alleen tot zijn recht indien je de witte kappen over de leds heen zet, dat zorgt nl. voor een egale verspreiding van het licht.
Dingen slopen is leuk, maar effect is nihil.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nickie827
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-04 10:19
***Offtopic*** Jongens, wat een gezeik van sommige steeds, misschien is de TS hier nieuwe en heeft hij het over het hoofd gezien, leg hem gewoon uit waar en hoe hij het wel goed kan doen zonder hem of zijn mod af te zeiken.

Verder ben ik wel verder benieuwd naar meer info!
voor meer info hoe je dus wel een topic correct start kijk even Hier

maar volgens mij al gelukt zag ik.
Succes met je modje! ziet er veelbelovend uit. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Gaat via SeM, waar reeds een topic is gemaakt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee