Toon posts:

Geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Anoniem: 410403
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb gister de PC meegenomen naar een vriend en aangesloten met dvi werkt gewoon
thuis heb ik normaal met hdmi maar de kabel werkt wel maar ik krijg geen beeld en de fans draaien wel gewoon
weet iemand wat er is?

[omschrijving]

Heb de PC nu al een tijdje.
Ik wil de PC opstarten nu geeft het geen beeld als ik hem met HDMI aansluit
heeft verder gewoon gewerkt en ik heb niet geoverclocked of hoe je dat spelt want ik game alleen maar.

Wat heb ik geprobeerd:
1 sluit op andere hdmi poorten aan van mijn scherm
2 sluit op tv aan met hdmi werkt ook niet
3 sluit iets anders aan met hdmi op scherm en tv werkt wel

dus ik denk dat het de videokaart is.

de fans draaien wel
[gebruikte hardware]
Asrock extreme 870
Scythe mugen 2
kingston valueram 4 GB DDR3
AMD PHenom 2 1090T
Thermaltake armor a90
Scythe chouriki 2 750 watt
5850 xtreme
[gebruikte software]
Windows 7

• Niet online
Zou het helpen als ik CLR cmos zou doen?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 15:20
Het kan zijn dat inderdaad je HDMI poort stuk is, maar op zich hoeft dat geen probleem te vormen. DVI naar HDMI kabeltje kopen en het probleem is opgelost. Clear CMOS helpt normaal niet voor dit soort zaken, je kan het proberen maar zorg dat je weet welke instellingen in het BIOS je eventueel moet aanpassen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Niet online
Petervanakelyen schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:46:
Het kan zijn dat inderdaad je HDMI poort stuk is, maar op zich hoeft dat geen probleem te vormen. DVI naar HDMI kabeltje kopen en het probleem is opgelost. Clear CMOS helpt normaal niet voor dit soort zaken, je kan het proberen maar zorg dat je weet welke instellingen in het BIOS je eventueel moet aanpassen.
Alvast bedankt maar ik heb alles gewoon op standaard gelaten dus als ik clr cmos doe veranderd er niks>

maar ik sluit de pc dirct aan mt hdmi dus als de poort kapot is hoe kan dvi naar hdmi wel werken?

• Petervanakelyen
Omdat je in de topic start vertelt dat een scherm aansluiten met DVI wel gewoon werkt :P

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-05 14:06
Je had toch de dvi poort getest en die deed het toch? Dan koop je een verloop van dvi naar hdmi, mocht je hdmi perse wilt gebruiken.

• Niet online
Petervanakelyen schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:51:
Omdat je in de topic start vertelt dat een scherm aansluiten met DVI wel gewoon werkt? :)
gister op mijn vriend zn scherm werkte dvi wel en dag daarvoor zat ik nog op mn eigen scherm te gamen

en nu ben ik thuis na alles aansluiten geen beeld

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-04 18:38
Als je in de buurt woont van woudenberg mag je er zelfs een gratis af halen ! beter kan het niet :P

Suh dude

• Niet online
pannekoek141 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:53:
Als je in de buurt woont van woudenberg mag je er zelfs een gratis af halen ! beter kan het niet :P
Venlo - limburg niet echt dichtbij .

• Petervanakelyen
Anoniem: 410403 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:52:
[...]

gister op mijn vriend zn scherm werkte dvi wel en dag daarvoor zat ik nog op mn eigen scherm te gamen

en nu ben ik thuis na alles aansluiten geen beeld
De problemen treden dus pas op nadat je thuis bent gekomen? Het is niet uit te sluiten dat er onderweg niets kapot is gegaan, in dat geval. Steekt je kaart nog wel goed in het slot?

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-04 18:38
je kan hem net zo goed ophalen maar denk ik toch in envelop bestellen :)

Suh dude

• Niet online
Petervanakelyen schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:54:
[...]

De problemen treden dus pas op nadat je thuis bent gekomen? Het is niet uit te sluiten dat er onderweg niets kapot is gegaan, in dat geval. Steekt je kaart nog wel goed in het slot?
ja er zit niks los en er is helemaal niks mee gebeurd tijdens het vervoeren zat zelfs kussens in omdat ik bang was

• Niet online
edit: mn vader heeft net een andere hdmi kabel geprobeerd props to my dad

het werkt weer was dus gewoon een faulty kabel.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee