Toon posts:

Vergeten uit te loggen Hotmail

Pagina: 1
Acties:

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vandaag was ik bij een klant bezig die een mail probleem had. Hiervoor heb ik even mijn eigen hotmail account gebruikt om het één en ander te testen. Helaas realiseer ik me net dat ik vergeten ben uit te loggen. |:(

Nu heb ik het wachtwoord gewijzigd, maar zie ik dat ik bijvoorbeeld op mijn telefoon gewoon ingelogd blijf. Is er een manier om alle sessies van Hotmail te eindigen? Of is er wellicht een andere oplossing?

• Babiloot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 18:14
En als je op de mobiel ook uitlogd?

• Reb87
  • Niet online
Dat werkt helaas ook niet. De sessie op mijn laptop blijft dan ook bestaan (dus ook de sessie bij de klant thuis). :'(

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:12
hskf schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:03:
En als je op de mobiel ook uitlogd?
Ik verwacht niet dat dat er voor zorgt dat andere sessies ook spontaan beëindigd worden...?
Reb87 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:00:
Of is er wellicht een andere oplossing?
Vraag je klant om je even uit te loggen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Reb87
  • Niet online
Xander schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:09:
Vraag je klant om je even uit te loggen?
Dat zou de laatste optie zijn. Maar ik heb liever dat ik het zelf op kan lossen zonder de klant daarmee lastig te vallen. ;)

• Babiloot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 18:14
Ik bedoelde het anders..Hij zei namelijk dat hij ook ingelogd blijft op het mobieltje, maar misschien was hij daar ingelogd. Klant bellen inderdaad, veel andere opties zijn er niet. Of even vragen of hij zijn geschiedenis, bestanden en cookies wilt verwijderen, dan wordt er ook uitgelogd.

• Reb87
  • Niet online
Dan zit er helaas niets anders op. Bedankt voor de input iig! :)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:21

Fiber

Beaches are for storming.

Krijg je geen melding met opties, zoals bij de Live Messenger, dat je op meerdere plaatsen ben ingelogd?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Reb87
  • Niet online
Fiber schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:17:
Krijg je geen melding met opties, zoals bij de Live Messenger, dat je op meerdere plaatsen ben ingelogd?
Nee, helaas niet. Ik vind het sowieso raar dat ik geen optie in Hotmail kan vinden waarmee ik alle sessies stop, of op z'n minst de duur ervan kan wijzigen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee