Toon posts:

YAMJ op de PCH A-200

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:56
Mensen!

Ik heb met de zoekfunctie naar een YAMJ topic gezocht, maar niet echt een recente gevonden. Vandaar even mijn verhaal. Ik heb al het materiaal op mijn pc staan en ik kan alles raadplegen vanaf mijn A-200.

Ik heb het volgende gedaan:

Installeer “Java” op u computer (http://www.java.com/nl/download/)

Download YAMJ (http://code.google.com/p/moviejukebox/downloads/list)

Controleer of de “Samba server” draait op de Popcorn Hour (zie: Samba server starten op de Popcorn Hour) -> Ik heb op mijn A-200 verschillende SAMBA servers/mappen aangemaakt (Films, Series, Muziek etc.).

Maak een netwerk share met de Popcorn Hour (zie: share maken met de Popcorn Hour).

Maak een map op C:\ en noem deze “YAMJ”

Pak de gedownloade .zip (stap 1) uit in C:\YAMJ.

Download Windows MediaInfo CLI (http://mediainfo.sourceforge.net/en/Download/Windows).

Maak in de map C:\YAMJ een map aan en noem deze “MediaInfo” (geen spaties).

Pak de gedownloade MediaInfo (stap 7) uit in de map C:\YAMJ\MediaInfo

Download YAMJ GUI Config (http://mediaplayersite.com/YAMJ_GUI_Config)

Pak dit bestand uit in C:\YAMJ

Open C:\YAMJ\YAMJ GUI Config v0.51.exe en stel het volgende in:

Als ik de YAMJ.exe open, geef ik E:/downloads/PCH/Films bijvoorbeeld als map aan.
Dan kies ik voor: On a network path on the NMT. Ik geef het IP-adres in van mijn PCH, maar hij vind de PCH niet. Hij zoekt een seconde of 10 en geeft het volgende weer:
You don't seem to have any shares set on the NMT. Please create a share before selecting this option

Ik heb daarom het gevoel dat er iets niet goed gaat met deze stap:
Maak een netwerk share met de Popcorn Hour (zie: share maken met de Popcorn Hour).

Ik moet de PCH zoeken in mijn netwerken en netwerklocaties. Ik vind de Samba PCH en mijn eigen Mediaserver pc. Als ik dan rechtse muisknop doe, kan ik niks aanklikken. Ik kan dus geen PCH share aanmaken.

Iemand suggesties? Ik heb windows XP, kan dat er iets mee te maken hebben?

Alvast bedankt voor de hulp!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-05 23:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Wat is er mis met [Mediaplayer] Popcorn Hour A-200 NMT .

Daar kun je verder ;) Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee