Toon posts:

Welke videokaart voor een Photoplay 2000

Pagina: 1
Acties:

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb een photoplay 2000 staan welke ineens allerlei kuren op het beeldscherm toont.

Allerlei strepen en slecht/geen beeld. Dat doet mij denken aan een kapotte videokaart.
Ik zou echter niet weten wat voor soort videokaart er in die kasten zit?

Iemand een idee wat voor kaart er gebruikt wordt in die Photoplay kasten?

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12
readytoflow schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:45:
Ik heb een photoplay 2000 staan..
+
Iemand een idee wat voor kaart er gebruikt wordt in die Photoplay kasten?
Haal 'm gewoon los en kijk wat er op staat, maak desnoods foto's en post die hier. Verder kun je vaak tijdens de boot de bios van de kaart nog zien en hier staat vaak ook nog wel wat info.

• readytoflow
  • Niet online
Foto goed idee.
De bios is helaas ook al niet meer leesbaar. Op de kaart zelf zag ik zo snel geen bruikbare info.

• readytoflow
  • Niet online
Bij dez wat foto's.

Het scherm:

De kast:

Videokaart voorkant:

Videokaart achterkant:

Detail:

Waar zou ik nog kunnen laten nakijken of het wel de videokaart is?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
readytoflow schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:49:
Waar zou ik nog kunnen laten nakijken of het wel de videokaart is?
Bijna alle PC's hebben nog wel een PCI slot waar je de kaart in kan testen.

Is trouwens een Cirrus Logic CL5446 PCI zoals je kunt zien.

[Voor 10% gewijzigd door -The_Mask- op 11-06-2011 16:57]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als je videokaart niet kapot is, kan het ook aan je hoogspanningstransformator voor je crt liggen, die gaan na verloop van tijd onder de maat presteren en dan krijg je rare beelden op je monitor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:32
Dat beeld dat je krijgt is volgens mij eerder de CRT monitor die dood is ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-05 21:23

Dr C

met C en CK

als je een beetje tweakt kan je vast wel een TFT met touchscreen inbouwen (nadeel dat je er minder hard op kan drukken)

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Dan is het goedkoper om een 2e hands elo scherm op te snorren, zat photoplay's in omloop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
hmm...als ik de photoplay op een oude tft aansluit en dan beeld heb. Dan moet het wel de crt zijn lijkt me. Eens kijken of ik dat gaat lukken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee