Toon posts:

De Samsung LE32C530 of zijn er betere alternatieven?

Pagina: 1
Acties:

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 15:20
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een nieuwe tv voor op mijn slaapkamer.
Eerlijk gezegd was ik er een tijdje geleden al uit welke het zou worden: Samsung LE32C530.
Het had alles wat ik wilde:
minstens 2 HDMI aansluitingen
Full HD
32 inch
CI+ ondersteuning voor in de toekomst
etc.
Wat vooral belangrijk was, was de prijs. Hij was toen de goedkoopste in zijn soort. Hij stond toen bij 1 of 2 winkels voor 330, 340 euro. Zoals wel vaker zijn die winkels nu verdwenen uit de pricewatch voor dat product. Stom ik had hem meteen moeten kopen maar het kwam er helaas niet van. Nu is de goedkoopste 365/370 euro. Ik vind het zonde om hem voor die prijs te halen. Dus mijn vraag is zijn er net zulke goede alternatieven, voor een lagere prijs of moet ik gewoon weer even geduld hebben totdat er ergens weer een lagere prijs opduikt, is die kans groot? Ik weet namelijk niet echt hoe dat zit, je zou denken oudere modellen gaan toch niet meer kosten?

• Maartendc
bumpje. Graag wat advies :)

EDIT:
Ik zie nu dat de C550 van Samsung eigenlijk nog goedkoper is bij 1 winkel dan de C530. Nu ik zo gekeken heb verschilt de C550 nauwelijks en is hij nog nieuwer (en beter) ook. http://www.elektrokoopjes...evisie/LCD-TV-30-32-inch/
Hier is hij het goedkoopst, en dus nog goedkoper dan de C530. Erg vreemd naar mijn idee.
Hij is gewoon 100 euro goedkoper dan bij Bol.com en het is precies hetzelfde type: LE32C550J1WXXN. Dan toch maar de gok wagen en bestellen?

[Voor 102% gewijzigd door Maartendc op 13-06-2011 13:04]

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-05 20:05

mr.paaJ

generatie cmd+z

C550 is gelijk aan de C530 maar dan met LAN (DLNA)
zoek je goedkoper: LG 32LD350 voor €290

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-05 08:11
Ik kon een maand geleden zowel de C530 als de C550 voor iets minder als 350 euro kopen, en ben voor de C550 gegaan i.v.m. iets mooier design en een extra HDMI-poort (mijn receiver heeft nl. geen HDMI).

Enkele andere verschilletjes van de C550 zijn LAN, extra USB, en WLAN-ready. Deze waren voor mij niet relevant (i.v.m. losse HD-mediaspeler), maar wel dat de C550 hetzelfde mooie beeld te voorschijn tovert als de C530 ;)

Nu een maand in bezit, en uiterst tevreden. M.i. het beste qua beeld wat ik heb gezien binnen mijn budget, en verder ook een vrij complete tv qua aansluitingen en mogelijkheden.

• Maartendc
Bedankt voor je reactie, dat is mooi om te horen :) Dat zou dan zeker een optie zijn, ook al vertrouw ik Elektrokoopjes.nl nog niet helemaal gezien de reviews maar goed. Ik zit nu ook te kijken naar wat LG's maar ook naar Philips. Bijv. de Philips 32PFL5405H en de Philips 32PFL3605H die nu allebei scherp geprijsd zijn. Ik vind het design van Samsung het mooist maar dat is bijzaak. Ik wil gamen op een xbox via hmdi, m'n laptop aansluiten via hdmi en heb eigenlijk geen lan oid nodig. Ik wil gewoon op een goeie kwaliteit gamen en films kijken. Maar is het dan ook goed genoeg om gewoon voor een LG 32LD350 te gaan. Ik vind het heel lastig om een keus te maken zoals je ziet :P Ik ben maar een middelbare scholier die een goede tv op zijn kamer wil om te gamen en films te kijken. Keuzes, keuzes...

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 23:25
Maartendc schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:00:
Bedankt voor je reactie, dat is mooi om te horen :) Dat zou dan zeker een optie zijn, ook al vertrouw ik Elektrokoopjes.nl nog niet helemaal gezien de reviews maar goed. Ik zit nu ook te kijken naar wat LG's maar ook naar Philips. Bijv. de Philips 32PFL5405H en de Philips 32PFL3605H die nu allebei scherp geprijsd zijn. Ik vind het design van Samsung het mooist maar dat is bijzaak. Ik wil gamen op een xbox via hmdi, m'n laptop aansluiten via hdmi en heb eigenlijk geen lan oid nodig. Ik wil gewoon op een goeie kwaliteit gamen en films kijken. Maar is het dan ook goed genoeg om gewoon voor een LG 32LD350 te gaan. Ik vind het heel lastig om een keus te maken zoals je ziet :P Ik ben maar een middelbare scholier die een goede tv op zijn kamer wil om te gamen en films te kijken. Keuzes, keuzes...
Ik gebruik de LE32C530 nu al 4 maanden voor exact hetzelfde en meer wat jij wilt. Voor de XBOX via HDMI Is ie echt subliem. Je komt echt niet te kort. Ik heb sinds gisteren zelf de 46 inch van de zelfde lijn beneden staan.

Aangezien het toch om de centen gaan zou ik even kijken bij de Media Markt of bij een Saturn daar zijn ze meestal in de aanbieding of tenminste lager geprijsd dan normaal. Mocht je iemand hebben die een makro kaart heeft zou ik daar een oog je werpen ik heb gisteren mijn 46 inch daar gekocht en ik moet zeggen van de 32 inch was hele maal uitverkocht .... !!

Ik heb ook destijds met het probleem gezeten maar achteraf heb ik geen spijt. Ik heb de tv puur voor afspelen en niet direct om op te internetten etc .... daar voor heb je de laptop, voor gamen heb je de xbox. Heb je tenminste 3 gescheiden apparaten en kan je elk formaat film etc bekijken.

Kijk even in de online kranten van Saturn en Media Markt te kijken.

Oja en neem alleen een Full HD !

Iphone 5 -- eerste Iphone

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

zit ook te twijfelen alleen kan ik voor 10€ meer een LE32D550 kopen?

ik vind er weining van maar wat is het verschil me een le32C550?

of zou get gewoon een nieuwe versie zijn can de C550?

http://www.samsung.com/be...x.idx?pagetype=prd_detail

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-05 23:25
azz_kikr schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:05:
zit ook te twijfelen alleen kan ik voor 10€ meer een LE32D550 kopen?

ik vind er weining van maar wat is het verschil me een le32C550?

of zou get gewoon een nieuwe versie zijn can de C550?

Verschil is dat de 550 DLNA heeft en een HDMI poort meer voor een €10 meer zou ik dat dan niet laten, de vraag is alleen is het wel een lage prijs die je voor de 550 betaald .... want welke prijs heb jij de 530 dan gezien?

Iphone 5 -- eerste Iphone

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

376€ voor de d550
365€ voor de c530 (wel met verzending, erbij, de d550 is gratis verzending :s)

nou ja is 11€ euro verschil :D, denk dat ik toch maar zal gaan voor de d550 (headphone output + extra hdmi alleen al)

[Voor 16% gewijzigd door SadisticPanda op 15-06-2011 12:32]

• Maartendc
Maarja ik vind dat zonde van het geld aangezien de c530 een maand geleden of iets meer er nog stond voor 320/330 euro. om nu 365 ervoor te betalen.. Plus de c530 valt al af aangezien de c550 goedkoper is. Dus ik zou als ik jou was voor die gaan :) Ik zit nu gewoon te twijfelen of ik met zo'n LG het ook al genoeg vind of niet, en dan heb je nog de Philips tv's... Die ene is zelfs 100hz en goedkoper dus lastige keuzes allemaal.

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Maartendc schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:21:
Maarja ik vind dat zonde van het geld aangezien de c530 een maand geleden of iets meer er nog stond voor 320/330 euro. om nu 365 ervoor te betalen.. Plus de c530 valt al af aangezien de c550 goedkoper is. Dus ik zou als ik jou was voor die gaan :) Ik zit nu gewoon te twijfelen of ik met zo'n LG het ook al genoeg vind of niet, en dan heb je nog de Philips tv's... Die ene is zelfs 100hz en goedkoper dus lastige keuzes allemaal.
het is de D550 geworden, geen C550.

ik veronderstel dat het gewoon het 2011 model is???
A -> 2008
B -> 2009
C -> 2010
D -> 2011 model?

baseer me op het volgende
http://www.differencebetw...ung-a-series-vs-b-series/

zal wel posten in samsung thread al ik alles ontvangen heb:D

[Voor 6% gewijzigd door SadisticPanda op 15-06-2011 17:36]

• Maartendc
Mmh ja ik zie het. Nou mooie keus in ieder geval, lijkt me een zeer prima tv, ik zoek het alleen nog iets goedkopers. Ben benieuwd of die bevalt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maartendc
Ik heb de keuze terug gebracht tot 2 tv's. LG 32LE4500 en de Sony Bravia KDL-32BX400 die momenteel in de aanbieding is bij o.a bol.com. Maarja welke moet het worden? De LG is een 'led' tv en de Sony een normale lcd. Ik heb veel goede dingen gehoord over de Sony Bravia televisies maar ik weet het nog niet zeker want die LG ziet er ook interessant uit en krijg goede reviews ook. Nogmaals ik wil m'n laptop erop aansluiten om voornamelijk af en toe een film te kijken en gamen met een xbox 360. Wat is de beste keus?

• Maartendc
Ik wil hem deze week bestellen dus graag nog wat advies/ervaringen. De LG of de Sony?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee