Toon posts:

Providers verlagen tarieven voor bellen en data in buitenlan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In dit artikel staat in het "Frankrijk - voordeel" tabel vermeld dat data bij KPN €1,25 per MB kost, maar dit moet €1,75 per MB zijn met KPN OpReis.

Bron: http://www.kpn.com/prive/mobiel/tarieven/buitenland.htm
En ook KPN Webcare die ik vorige week nog aan de telefoon heb gehad hierover.

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 08:43

arnoudwokke

Redacteur
Je hebt gelijk. Dank, gefixd :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:44

knakworst

Get more sats!

Bij gebeld worden kent t mobile ook een starttarief van 79 cent. En je hebt geloof ik nog keuze in, of een tarief per minuut of dat starttarief. De tarieven staan in een pdf verstopt op de website.

Verder is de voordeelbundel van 100 mb slechts een week geldig...

[ Voor 61% gewijzigd door knakworst op 11-06-2011 10:27 ]

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:51

Sorcerer8472

Mens sana?

knakworst schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:25:
Bij gebeld worden kent t mobile ook een starttarief van 79 cent. En je hebt geloof ik nog keuze in, of een tarief per minuut of dat starttarief. De tarieven staan in een pdf verstopt op de website.

Verder is de voordeelbundel van 100 mb slechts een week geldig...
Idem bij KPN inderdaad: 75 cent. Nu lijkt Voda in verhouding veel duurder terwijl ze juist vaak goedkoper zijn (kijk bijv. naar Australië). Zeker binnen de EU met data, of buiten de EU in de Passport-landen.

Ook de starttarieven en de minuutafronding is zeker de moeite waard om te vermelden, want hoewel het laag lijkt is dat bij T-Mo juist de reden waarom hun voordeelbundel in de VS veel minder voordelig is (paar cent per minuut minder in ruil voor 75 cent(!) starttarief).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.