Toon posts:

[Win7 x64] Punkbuster kan geen services opstarten.

Pagina: 1
Acties:

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-05 10:18

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 307CC Tuned!

Topicstarter
Ik probeer al 2 avonden / nachten lang m'n PC zo ver te krijgen dat ik Punkbuster kan installeren / starten alleen hij kan met geen mogelijkheid de services van PB starten waardoor hij niks doet.

Uninstall geeft een error bij het verwijderen van de registry keys. Install geeft een error bij starting service.
Manual install van de .exe's en de services helpt niks want als ik hem dan handmatig wil starten, zowel op lokaal systeem of op m'n eigen (admin) account geeft hij een

Error 50: Kan de service niet starten. De aanvraag wordt niet ondersteund error.

Kortom, ik kan dus vrij weinig qua games omdat m'n PB niet wil. Ik heb bij meerdere services dit probleem, maar nog nooit een belangrijke.

Hoe kan ik dit ofwel fixen, ofwel in ieder geval de oorzaak van vinden.

Meer info nodig? Vraag maar even wat en ik zal kijken of ik het kan krijgen.

~ 5800X3D @ 4530 ~ Arctic LF2 420 ~ MSI B550 Unify-X ~ 32GB Trident-Z Royal Elite @ 3800-14-14-14-28-42-240-1T ~ MSI RTX 4070Ti @ 3000/11000 ~ Fractal Torrent White ~ Seasonic Prime GX1000 ~

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-05 10:17
Ik heb hier ook ooit eens een avond mee zitten pielen. Bleek dat ik de services had gedisabled via msconfig.

Als dat niet werkt kan je handmatig de bestanden verwijderen en een registry cleaner er overheen halen. (zit in ccleaner) deze zou de oude overbodige sleutels dan moeten verwijderen. Je kan het ook handmatig doen via regedit.msc (wel eerst een backup van je register maken in beide gevallen!)

http://axrotterdam.blogspot.nl

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-05 10:18

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 307CC Tuned!

Topicstarter
Maakt geen verschil. Als ik PB dan opnieuw wil installeren blijft hij nog steeds hangen op: Starting Punkbuster Service.... ERROR. Kan handmatig de service ook niet starten, en als ik de .exe ervan open krijg je heel kort even zo'n cmd scherm en verder doet ie niks.

Anders wordt het maar weer een re-install van Windows... Dat fixed dit soort vage problemen eigenlijk altijd wel maar je bent wel weer een dag kwijt om alle programma's en games weer te installeren en Windows up to date te krijgen. Bah.

~ 5800X3D @ 4530 ~ Arctic LF2 420 ~ MSI B550 Unify-X ~ 32GB Trident-Z Royal Elite @ 3800-14-14-14-28-42-240-1T ~ MSI RTX 4070Ti @ 3000/11000 ~ Fractal Torrent White ~ Seasonic Prime GX1000 ~

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee