Toon posts:

[BEORDEEL] Custom build PC

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Anoniem: 410320

Topicstarter
Hey allemaal, 'k ben Jordy en dit is de eerste keer dat ik iets plaats op Tweakers.
Ik heb hierbij een paar specs van de aankomende pc die ik ga halen.
Kunnen jullie mij tips geven om het systeem eventueel beter te maken, of een beordelen geving over m'n pc'tje.

Specs:

Core i5 760 (2.8Ghz)
4gb Kingston geheugen (eventueel upgraden naar 8gb als ik ga editen met Photoshop en Sony Vegas)
1TB Harde schijf van Samsung
750W Voeding
Asus HD6870 1gb Grafische kaart
Gigabyte Micro-ATX moederbord
Dit alles in een Antec Nine Hundred behuizing :)

Met natuurlijk Windows 7 en een OCZ Vertex 2 SSD 60gb

Alvast bedankt,
Jordy

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 410320 op 11-06-2011 00:16]

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02 20:02
Wat ga je met je PC doen? Sowieso zou je ook de BBG kunnen raadplegen! :)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:49
Gezien de gebruikte hardware kan je het beter even vragen op het daarvoor bestemde topic:
[BBG aanschaf] Gamesysteem

Ik kan je nu al zeggen dat een 750W voeding overkill is, met 450 of 500W kan je makkelijk af.

[Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 11-06-2011 00:43]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Anoniem: 410320

Topicstarter
@Ary Ik ga er veel mee editen, veel 1080P bestanden maken en vooral het Adobe pakket gebruiken voor m'n werk.
Daarbij wil ik gewoon dat deze PC games zoals GTA en Battlefield 3 runt :)

• hennes1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2022
Ja Jordy is best een goed systeem en die voeding is ook best oke een beetje overkil is nooit weg, hij gebruikt pas meer als je der apparaten hebt op aangesloten die echt aan die waarden komen en heb je die niet ,dan gebruikt hij die niet, ik heb zelf 900 watt en zou meschien aan 500 watt ook genoeg hebben , maar als je 2 videokaarten er in wil hebben dan heb je het wel nodig.

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Welkom op GoT :w.

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee