Is het verstandig op de machine waarop veel gewerkt wordt, in te richten als server waaraan met winroute meerdere machines via een hup op aangesloten gaat worden ?
het kan wel; maar het is natuurlijk altijd beter hiervoor een (goedkope) aparte computer te gebruiken.. WinRoute zelf neemt geloof ik al zon 25MB aan RAM in, dat is dus ook 1 van de redenen waarom ik een Linuxbak heb aangeschaft... (rede 2 was, dat ik eens wilde expirimenteren met Linux en dat is gelukt
)
(het dataverkeer op zich maakt niet zo veel uit, een PC lijdt er niet echt onder als je veel netwerkverkeer doorstuurt)..
(het dataverkeer op zich maakt niet zo veel uit, een PC lijdt er niet echt onder als je veel netwerkverkeer doorstuurt)..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Winroute neemt 4696 Kb in in het geheugen, geen 25Mb
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Wat jij vraagt, heb ik thuis.
Als het je moeder is die de hele dag bezig is met word en excel, dan kan het zonder problemen. Ik zelf heb de CD-ROM gedisabled zodat er niet allemaal rotzooi opgezet wordt. Als het een pc is van een hobbyist die veel installeert en dingen probeert dan moet je het niet doen. Windows in combinatie met veel software kan wel eens vaag gaan doen.
Als het je moeder is die de hele dag bezig is met word en excel, dan kan het zonder problemen. Ik zelf heb de CD-ROM gedisabled zodat er niet allemaal rotzooi opgezet wordt. Als het een pc is van een hobbyist die veel installeert en dingen probeert dan moet je het niet doen. Windows in combinatie met veel software kan wel eens vaag gaan doen.
ik gebruik het al tijden niet meer;
maar als ik de Adminstrator window open had en dan met Norton System Info ging kijken zag ik toch echt wel 23,5 MB staan bij de Admin window, en IDD 4,nogwat bij de Engine.
maar als ik de Adminstrator window open had en dan met Norton System Info ging kijken zag ik toch echt wel 23,5 MB staan bij de Admin window, en IDD 4,nogwat bij de Engine.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Op zondag 18 maart 2001 21:16 schreef Cpt.Morgan het volgende:
hup!
but good..
Ik heb die combi ook ooit gehad..
En met zes man over mijn bak internetten terwijl je aan het gamen oid bent.. is NIET leuk...
* Dus mijn antwoord is niet verstandig
hup... (lmaool)
edit:
ja Knet dan moet je er wel een antwoord(*) neerzetten he...
ja Knet dan moet je er wel een antwoord(*) neerzetten he...
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Pagina: 1