Toon posts:

Android App Inventor, webbrowser component Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-06 17:16
Beste tweakers!

Het vorige topic is gesloten, maar ik ben echt opzoek naar juist de browser in de applicatie. Niet de browser openen vanuit de applicatie. Niet om moderators te dwarsbomen maar ik denk dat het vorige topic ten onrechte gesloten is. Vandaar deze "repost".

Heb wat gespeeld met de App Inventor voor Android, fantastisch! Zit erg leuk in elkaar en ook erg makkelijk in gebruik.
Ik kom zelf qua applicaties ontwikkelen uit de VB hoek vandaan waar we een webbrowser component hadden, Internet Explorer integratie, om website's binnen een applicatie weer te geven. Voorbeeldje, het venster rechts onder is een Internet Explorer venster.

De vraag is of dit ook mogelijk is met het liefst App Inventor, ben het niet tegen gekomen en ook onze vriend Google (zowel de zoekresultaten als het bedrijf zelf) heeft mij nog geen (duidelijk) antwoord gegeven.

Wie o wie heeft de gouden tip?

Alvast bedankt!

Gr. Roy

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:26

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

royduin schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 19:29:
Niet om moderators te dwarsbomen maar ik denk dat het vorige topic ten onrechte gesloten is. Vandaar deze "repost".
Niet om je te dwarsbomen maar Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Simpelweg je topic copy/pasten en opnieuw openen is not-done. Neem 't even met Woy op, overleg hoe 't anders/beter kan en probeer 't dan eventueel alsnog opnieuw.

[Voor 19% gewijzigd door RobIII op 10-06-2011 19:45]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee