Toon posts:

Itunes 10.3.1.

Pagina: 1
Acties:
  • 325 views

• napoleon63
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-03 21:50
Een goedeavond.
Ik heb van avond itunes upgedate naar 10.3.1.
Nu had ik een paar nieuwe apps op mijn ipad 1 ( is gejail****** )
Nu wou ik hem synchroniseren met itunes , maar itunes verwijderde alle nieuwe apps van mijn ipad.
Iemand hier ook last van of een op lossing voor?
wacht op jullie reactie.
Groet napoleon63

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:46
Als de apps niet zijn gekocht via de 'legale' weg, dan synchroniseert iTunes deze ook niet. Op het moment dat je dus een reservekopie gaat terugzetten ben je deze apps kwijt. Oplossing is via Cydia een backup maken, aptBackup.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 14:06

Underworld

+1 Inzichtvol

Beste Napoleon63, welkom op GOT

Lees eerst eens onderstaand topic door:
[iOS] Jailbreaken - Deel 7

Daarbij kan ik je melden dat apps via cydia niet gesynch kunnen worden met itunes.
Ook zijn er genoeg oplossingen voor maar die zijn niet legaal en dienen hier niet besproken te worden.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• napoleon63
Ten eerste bedankt voor jullie snelle reactie.
Ik hem al meer gesynchroniseerd met niet gekochte apps en dat ging goed tot vanavond met itunes 10.3.1.
maar is er een beschrijving van hoe je een back up maakt met cyndia, komen deze dan ook in itunes?
want hier snap ik geen bal van , ben echt een leek op dit soort dingen.
Gr napoleon63

• napoleon63
is er nou niemand die een leek wil helpen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-05 00:17
Wat volgens mij moet werken:

Met rechtermuisknop (in iTunes) drukken op je iPad en dan eerst kiezen voor 'aankopen overzetten'. Hierna kiezen voor 'synchroniseren'.

Succes ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• napoleon63
Ksh dat lukt maar sommige apps komen niet in itunes.
Weer je misschien nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Hoedje

Moderator Apple Talk
napoleon63 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:17:
is er nou niemand die een leek wil helpen?
We willen je op GoT graag helpen. Maar dan moet je zelf ook wat eigen inzet tonen. Je geeft tot aal niet aan wat je zelf al hebt gevonden of heb geprobeerd. De titel is beschrijft niet de titel van het topic. Daarnaast komt dit wel heel dicht in de buurt bij het helpen met warez. Daar doen we niet aan op GoT.

Dit topic gaat op slot en ik wil je graag verzoeken om 4i Beleid te lezen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee