Toon posts:

Kun je meer op de iPad met Apple Dev Kit ?

Pagina: 1
Acties:

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08-2022
Als ik voor $99 een jaar lid wordt van Apple Dev en dan eigen apps maak kun je dan meer uit je iPad halen dan je normaal kunt ?
Een jailbreak is er nog steeds niet en kan wel ff duren.
Want die makers van apps moeten toch ook toegang tot het filesysteem kunnen krijgen ?
Wat ik wil is bijv. een shared folder voor alle apps of een ssh server. Dat zal nooit (met de huidige regels) door de ballotagecommissie komen maar het is toch alleen voor eigen gebuik.
En kun je met andere ontwikkelaars apps uitwisselen ? Ik heb daar geen forums over gevonden.

Of moet je dan iets tekenen nee ik mag dat niet met anderen delen of zo ....

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Anoniem: 26306

Je hebt verschillende niveaus van developers accounts. Je hebt een type waarmee je voor iedereen als persoon mag ontwikkelen, je hebt een type waarmee je als bedrijf voor iedereen mag ontwikkelen en je hebt er een waarmee je als bedrijf interne zaken mag ontwikkelen. Ik vermoed dat de laatste optie ook de meeste vrijheid geeft. Maar een app hoort autonoom te werken volgens de standaarden van Apple.

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-05 11:35
Anoniem: 26306 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:20:
Je hebt verschillende niveaus van developers accounts. Je hebt een type waarmee je voor iedereen als persoon mag ontwikkelen, je hebt een type waarmee je als bedrijf voor iedereen mag ontwikkelen en je hebt er een waarmee je als bedrijf interne zaken mag ontwikkelen. Ik vermoed dat de laatste optie ook de meeste vrijheid geeft. Maar een app hoort autonoom te werken volgens de standaarden van Apple.
Zover ik weet heb je maar 2 opties:
  • Gratis; voor persoonlijke doeleinden zoals studie
  • Apple Developer; kost je inderdaad $99, je krijgt daarvoor een licentie om Apps uit te brengen in de App Store van Apple.
Dingen zoals Apps met elkaar uitwisselen onder ontwikkelaars bestaat eigenlijk niet, er zal wel iets in de vorm zijn dat ze in elkaars code kunnen kijken. Of je met de gratis versie nou ook Apps op je eigen iOS apparaten kan installeren kan ik je helaas niet vertellen.

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 11:39

HeyDude

Blijven lachen!

Op de Apple site staat een goede vergelijking tussen de verschillende licenties:
http://developer.apple.com/programs/ios/develop.html

Links onderaan staat een link naar de vergelijking:

[Voor 20% gewijzigd door HeyDude op 14-06-2011 08:33]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Welke taal worden de apps eigenlijk in geschreven? .net ofzo?

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Timmiewimie schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:51:
Aangezien het een Microsoft taal is en dit Apple lijkt me dat niet..

• FTL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 16:44
Timmiewimie schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:51:
Haha, grapjas.
.NET is een microsoft managed ontwikkel taal.
Denk dat de kans niet zo groot is dan :)

Het is Objective-C met Cocoa Touch.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:52

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

FTL schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 09:58:
[...]

Haha, grapjas.
.NET is een microsoft managed ontwikkel taal.
Denk dat de kans niet zo groot is dan :)

Het is Objective-C met Cocoa Touch.
http://monotouch.net/ :)

(en voor Android: http://mono-android.net/)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee