Toon posts:

msi 6163 (pro,... dat zou je denken ja)

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen november zou ik bij de firma Alternate een msi 6163pro mobo gekocht hebben.
Na een hoop gekloot met de videokaart die niet op 4x wil draaien kom ik er achter dat ze een 6163 (niet pro) verkocht hebben.
Is er iemand die een msi 6163pro moederbord heeft. Zo ja waaraan kun je dat ding dan werkelijk herkennen.

Verwijderd

Ik zei de gek!

De Pro heeft op de tweede chip van de chipset van boven af gezien, links onder de 2 ISA slots(en ook op de doos) een sticker met "PRO" version.
En op de I/O chip staat ook nog een blauwe sticker met een witte "C" dat hij Coppermine ready is...en dat is hij, want zoals iedereen inmiddels tot vervelens aan toe weet dat hij 550E@800MHz stabiel draait.

Je kunt hem in principe terugsturen, omdat je niet wist waar je op moest letten, nu is er een Nederlandse site, en nu kun je dat overal verifieren.

Verwijderd

Wat zeiden ze ervan in de winkel, want dit is wel erg lekker (NOT)

Verwijderd

Topicstarter
Nee die sticker zit er niet op, de io chip kan ik niet vinden.
Wat me extra zorgen baart is het feit dat er op het board ook alleen maar 6163 staat zonder de pro.
De pro sticker staat wel op de doos
Morgen maar eens bellen denk ik

bedankt harry.

Verwijderd

Topicstarter
het was bij alternate in rotterdam.
al meer gezeik gehad. Harde schijf van IBM.
DJNA351520 waarvan ze zeggen dat deze 2mb cache heeft, ga je bij ibm kijken heeft hij 512kb. 'k heb al geen blokjes bij mijn converter voor de celly gekregen. en een andere harde schijf sloeg vast na een paar uur. Echt waar de kast stond te schudden. (nu kunnen zij daar ook niet zoveel aandoen.)
Dus ik heb het wel een beetje gehad met alternate.

Verwijderd

hmmmm nooit gedacht van Alternate, heb zelf nooit iets bij gekocht, maar dacht dat het wel een goed bedrijfie was

Verwijderd

Klopt het serie nummer aan de zijkant van de doos dan wel met het moederbord, anders hebben ze die omgewisseld.

Ik heb serie nummer: C0001025724 ik zal even de doos aan de voorkant scannen, dat plaatje zet ik neer bij Captered Evidence-thread...

Verwijderd

Topicstarter
je moet me ff helpen, wat is die captered evidence thread

Verwijderd

Topicstarter
bedankt harry

Verwijderd

Die PC DoctorAlert III, daar zit alles in ook die MSI BusRacing, met die slider kun je onder Windows gewoon zo ver gaan met de Bus en PCI tot dat het niet meer stabiel loopt, dan zet je hem weer wat terug...
Je kunt hem downloaden bij MSI http://www.msi.com.tw hij is behoorlijk groot anders mailde ik hem je wel.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al gevonden op de cd.
Geprobeerd tot een front side bus van 100
daar ging het niet meer.
De celeron 400 loopt nu op 500.
tot nu toe een geweldige progressie.
Morgen eens kijken wat er nog meer mogelijk is.

Ik begin dit mooi te vinden

Nog even de thedailybabe en hotsluts.com checken

Harry bedankt voor de effort

Verwijderd

Graag gedaan, jij plezier, ik geniet daar ook weer van ;)

Weer een tweaker geboren.... :) :) :) :)

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:09
De 'PRO' versie is eventueel ook te herkennen aan de D-ledjes die op het mobo zitten. (4 stuks en net linksboven het 2e isa-slot meen ik)

Verwijderd

Er staat een foto van de Pro op de "Captured Evidence" thread van mij ergens beneden...
Pagina: 1