Toon posts:

Mooi 5.1 voor games

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 347403

Topicstarter
Goedendag heren en dames,

Ik zoek eigenlijk een goedkoop 5.1 setje (max rond de €130,-)die vooral goed is voor gamen want mijn muziek luister ik wel op mijn stereo. ik heb ook een 5.1 home cinema set maar die kan ik alleen maar aansluiten op zo manier dat het gewoon 2.1 is, nou weet ik niet of er een manier is om de boksjes van de home cinema zet aan te sluiten op iets wat weer in de pc kan zodat ik daar 5.1 op heb

Ik dacht zelf aan de logitech x-540 of de creative inspire T6100/6160

Is er overigens veel verschil met onboard geluidskaart en losse geluidskaart als je een goedkope 5.1 set gebruikt ? :X

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-04 19:45

Big Womly

Live forever, or die trying

PC aansluiten op je home-cinema?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Topicstarter
Big Womly schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:10:
PC aansluiten op je home-cinema?
Ja met een kabel die van mini-jack naar de rode en witte tulp stekker, en dat 2e wat ik over dat aansluiten zegt klinkt mij ook heel raar hoor, maar misschien dat iemand er iets over weet :D

• TMon
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 20:52
Als je even vertelt wat voor home cinema set je hebt, dan kunnen wij kijken welke aansluitingen erop zitten en wat je mogelijkheden zijn.

Topicstarter
TMon schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:24:
Als je even vertelt wat voor home cinema set je hebt, dan kunnen wij kijken welke aansluitingen erop zitten en wat je mogelijkheden zijn.
Zodra ik thuis ben zal ik even kijken, maar het is al een best oude set van jvc

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee