Nou, m'n pa net terug uit Engeland. Die wilt zijn foto's importeren van zijn iPhone in iPhoto. Krijgt die inene het bericht, na het stekkertje van zn iPhone uit de MBP getrokken te hebben, dat "de bestanden beschadigd of verloren zijn. Installeer een reservekopie". Ik heb al geprobeerd om met ALT+ klik iPhoto op te starten en zo een bibliotheek te kiezen. Maar ik zie in mijn afbeeldingen wat foto's staan en her en der is het een beetje verspreid. Ik kan ook kiezen voor de iPhoto map om te openen als bibliotheek, maar die is dus beschadigd.
We praten hier over ruim 5000 foto's van allerlei gebeurtenissen. Kunnen de foto's nog ergens anders opgeslagen zijn of staan alle foto's echt in het programma iPhoto. Aangezien mijn vader steeds rechtstreeks de foto's in iPhoto importeerde en dus niet eerst het bestandje op de laptop zette.
En een reserve kopie installeren, wordt dan mee bedoelt dat mijn vader eigenlijk de reservekopie moet installeren van een kopie die voorheen gemaakt is? Want volgens mij heeft mijn pa geen reservekopie...
We praten hier over ruim 5000 foto's van allerlei gebeurtenissen. Kunnen de foto's nog ergens anders opgeslagen zijn of staan alle foto's echt in het programma iPhoto. Aangezien mijn vader steeds rechtstreeks de foto's in iPhoto importeerde en dus niet eerst het bestandje op de laptop zette.
En een reserve kopie installeren, wordt dan mee bedoelt dat mijn vader eigenlijk de reservekopie moet installeren van een kopie die voorheen gemaakt is? Want volgens mij heeft mijn pa geen reservekopie...
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150-HD3P | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | Corsair RM550x | Samsung 850 EVO 250GB | NZXT S340