Toon posts:

Guitar hero world tour

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Onderwerpen

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 17:05
hoii ik weet niet of ik dit in de goede rubriek plaats maar ik heb een vraag.
ik heb vandaag bij de free record shop de wireless mic voor de 360 gekocht en probeer die te koppelen aan mijn xbox 360 maar het wil niet lukken ik wil hem gebruiken in combinatie met guitar hero world tour
volgens mij is guitar hero world tour nummer 5 toch en die zou ondersteuning moeten hebben voor wireless mic want mijn wireless headset werkt prima

nou volg ik de instructies uit het boekje precies en geeft ie aan als ik op vocals wil klikken dat ik een headset of microfoon moet aansluiten:(
nou is het raar want mijn mic zou connected moeten zijn want hij geeft eens in de paar seconden paarse lampjes wat goed zou zijn volgens de instructies
ik krijg dus ook geen lampje in me ring als connected

verder heb ik alleen de eerste controller aangesloten om te navigeren door het menu tevens wireless

weet iemand wat ik over het hoofd zie?

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Anoniem: 279033
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Guitar Hero world Tour is niet deel 5. Dacht dat het deel 3 oid was. Hij is iig al iets van 3-4 jaar oud.

• blamauci
Anoniem: 279033 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:57:
Guitar Hero world Tour is niet deel 5. Dacht dat het deel 3 oid was. Hij is iig al iets van 3-4 jaar oud.
nee mijn fout het is deel 4 kom ik ook net achter maar op de ondersteunigslijst staat ie dr bij

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:40
De gamepad is wel gekoppeld aan de speler die de mic gebruikt, dus dat is niet alleen voor navigeren (zonder gamepad kan je niet zingen). De mic geeft ook geen lampje op je xbox, omdat het niet als 1 van die 4 telt (het is geen controller).
Ik heb zelf World Tour niet meer, maar probeer eens iets van Mic Check/Test of Choose Mic ofzo in het character selection scherm (waar je ook je instrument kan kiezen).
Als World Tour wireless mics ondersteunt dan moet het je gaan lukken. Maar het is waar dat het soms even klooien is met wireless mics (in latere Guitar Hero's ook).

Signature

• blamauci
nou blijkbaar had ik het dus fout en is guitar hero world tour de enige die de lips mic niet ondersteund samen met rock band

je hebt perse een wired mic nodig voor world tour het is maar goed dat ie maar 5 euro was toch zonde maarja
mijn vriendin wilde super graag meedoen met world tour maar ik heb wel 2 gitaren maar dat krijgt ze niet onder de knie

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
In het vervolg mag je dit soort vragen in het algemen Guitar Hero topic plaatsen van dat deel. Aangezien je nu je antwoord al hebt, kan deze mooi dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee