Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wie heeft ervaring bij Redcoon hoe lang Nu reserveren duurt.

Bij Redcoon is de Panasonic TX-L37E30E(http://www.redcoon.nl/ind...027/Panasonic_TX_L37E30E/) in de aanbieding, heb verschillende keer gechat met Redcoon en ze geven allen maar ontwijkende antwoorden, ik wil deze bestellen, maar het heeft geen zin als het weken duurt.

Op Redcoon Belgie staat Leveringsstatus: verzendklaar in 3 weken geld dat ook voor Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07 17:44

aap

Ik heb hier geen specifieke ervaringen mee met Redcoon, maar als webshops 3 weken zeggen bedoelen ze vaak iets als "we hebben geen flauw idee wanneer/of we dit kunnen leveren, maar we zeggen 3 weken om klanten niet af te schrikken".

Als je een garantie wil hebben dat je het binnenkort ook echt hebt, zou ik uitwijken naar een winkel die beweert het onmiddellijk te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik heb (2 weken geleden) een artikel besteld dat, tijdens het bestellen stond op "nu reserveren".

Bij de status staat nog steeds in behandeling, in de tussentijd heb ik gekeken bij de productomschrijving waar af en toe heeft gestaan: "verzendklaar in 3 (of 4) dagen".
Inmiddels staat het week op "nu reserveren".

Meer mensen ervaring hiermee, reacties op berichtjes van redcoon heb ik nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

reactie: ruim een maand wachten.

Maar ook goed nieuws, heb de bestelling zonder problemen kunnen annuleren.