Toon posts:

Bye bye abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 897 views

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03 21:03

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Ik had in het abonneeforum een thread lopen met de vraag hoe lang het duurt voor een overschrijving verwerkt wordt. Langer dan twee dagen duidelijk: ik heb geen abonnement meer en dus ook geen toegang meer tot dat forum. Vandaar deze thread.

Twee dagen voor het verstrijken van het abonnement heb ik betaald via overschrijving omdat PayPal geen optie is. Volgende keer betaal ik wel met Visa, want overschrijven is blijkbaar een ongelukkige keuze geweest.

1) Hoe komt het dat de betaling na twee dagen nog niet verwerkt is? Een overschrijving van een Belgische bank naar een andere Belgische bank is altijd de volgende dag gestort. Volgens mij gaat hier iets fout - ttz. ontzettend traag - bij de tussenpersoon die T.net gebruikt.

2) Quid mijn T.net emailadres en settings? Worden die automatisch opnieuw geactiveerd? Ik zou het kunnen opzoeken als ik toegang tot het abonneeforum had natuurlijk :p

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-05 16:55
Ik zou zeef even een DM sturen. Die regelt dit soort zaken :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46
Ik denk dat je emailadres niet meer te redden valt, staat me iets van bij dat iemand anders ook te laat was met betalen en dat ze daar niks meer voor konden doen.

The devil is in the details.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
Ik ga het even nakijken voor je.

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:25
YellowOnline schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:23:
Een overschrijving van een Belgische bank naar een andere Belgische bank is altijd de volgende dag gestort.
Fout.

Dat hangt af van welke bank naar welke bank je stort.
Bij mij duurt het soms 3 werkdagen... (dus als er een weekend tussen zit nog meer).

Van België naar Nederland duurt bij mij trouwens gemakkelijk 5 werkdagen...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 10:41

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Internationale overschrijvingen duren sowieso altijd wat langer voor zover ik weet. Twee dagen van tevoren vernieuwen terwijl je (correct me if I'm wrong) een maand van tevoren een mail krijgt dat het bijna verloopt is dan ook niet al te handig als je weet dat je een internationale betaling moet gaan doen. ;)

Dit overigens puur als advies voor de toekomst; van abo's weet ik niks af noch kan ik iets voor je betekenen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

thommich schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:06:
[...]

Fout.

Dat hangt af van welke bank naar welke bank je stort.
Bij mij duurt het soms 3 werkdagen... (dus als er een weekend tussen zit nog meer).

Van België naar Nederland duurt bij mij trouwens gemakkelijk 5 werkdagen...
En dan heb je nog de tjid die Tweakers nodig heeft om het op te merken op de bankrekening. Dan is ideal met de automatische koppelingen toch wel makkelijk wat we in Nederland hebben. Dan is het geld er ook niet meteen, maar het werkt wel meteen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
Is inmiddels geregeld ende afgehandeld. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee