Anoniem: 289736

Topicstarter
Ik heb er erg last van, want heb een stille pc gemaakt. En nu is het een beeldscherm dat bromt wat je zeer duidelijk hoort en dat stoort. Als ik hem uitzet is het ook lekker stil. Maarja...

Is dit normaal of moet ik hem retouren oid?

• Deassain
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-03-2014
Ik zou eens het probleem melden aan Dell zelf en zien wat zij zeggen ;) als blijkt dat het "normaal" is kan je alsnog je scherm inruilen op voorwaarde dat je hem nog maar 2 (?) weken hebt.

• Imprezzion
  • Laatst online: 28-05 10:18

Imprezzion

Civic EK3 Sedan & 307CC Tuned!

Heeft het scherm speakers ingebouwd? Zet daarvan het volume op 0 ookal hangt er niks aan. Deze brommen bijna altijd wel.

~ 5800X3D @ 4530 ~ Arctic LF2 420 ~ MSI B550 Unify-X ~ 32GB Trident-Z Royal Elite @ 3800-14-14-14-28-42-240-1T ~ MSI RTX 4070Ti @ 3000/11000 ~ Fractal Torrent White ~ Seasonic Prime GX1000 ~

Topicstarter
Imprezzion schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:54:
Heeft het scherm speakers ingebouwd? Zet daarvan het volume op 0 ookal hangt er niks aan. Deze brommen bijna altijd wel.
Nee gaat om de U2311H net een paar maand nieuw uit de winkel. Ik wilde hem niet terugdoen direct na aanschaf :+

Topicstarter
iemand?

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:50

InFamous

excommunicado

Nou zoals boven al gemeld neem contact op met het bedrijf waar je de monitor hebt gekocht of Dell, een monitor hoort eenmaal niet zo hard te brommen dat je er last van heb.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diedo70
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:38
Ik heb sinds vorige week ook deze monitor, en deze heeft absoluut geen brom.

Als ik mijn oor echt tegen de behuizing druk hoor ik een licht zoem, maar als ik er 1 cm vanaf ben hoor ik deze al niet meer.

Ben erg tevreden over deze monitor. prima beeld voor een goede prijs.
Wat ik ook erg handig vind is de ingbouwde usb hub. Dat scheelt me een hoop kabels.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 16:04
Mijn 2707WFP heeft ook een brom welke gaandeweg luider wordt. Helaas geen garantie meer maar ik zou deze even om laten ruilen. Als de volgende ook een brom geeft kun je er wel van uitgaan dat het normaal is.
Is de monitor geaard?

Topicstarter
Moning2 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:19:
Mijn 2707WFP heeft ook een brom welke gaandeweg luider wordt. Helaas geen garantie meer maar ik zou deze even om laten ruilen. Als de volgende ook een brom geeft kun je er wel van uitgaan dat het normaal is.
Is de monitor geaard?
Maakt dat wat uit dan?

• ev1ltje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04-2018

ev1ltje

euh.. proper?

Heb je hem op een geaard stopcontact zitten toch?

Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:51

AzzKickah

06-CENSORED

Nee dat maakt geen kont uit, maar hij dacht 'och ik vraag het ff'. :X

• Chnub
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:23
Ik heb hier een Dell U2311H en U2410, maar het enige geluid wat ik hoor is het ge-type van het keyboard en lichte zoem van mijn PC.
Zelfs als ik mijn oor dicht bij de monitor hou, hoor ik niks.

De monitoren zitten in een geaard stopcontact en hebben geen speakers.
Ik heb beide monitoren nu al een flinke poos, zeer tevreden over.

[Voor 16% gewijzigd door Chnub op 14-06-2011 11:53]

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Pas de brightness eens aan, vaak maken ze meer geluid als deze niet op 100% staat

specs

Topicstarter
maratropa schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:53:
Pas de brightness eens aan, vaak maken ze meer geluid als deze niet op 100% staat
Ey je hebt gelijk, maar nu ziet het beeld er niet uit :'(

Is er een andere Dell gebruiker die even wilt testen of hij geluid maakt op 30?

Trouwens, wie heeft er nu in godsnaam een geaard stopcontact in een kamer? Dat zie je alleen in de keuken en badkamers :-(

Topicstarter
Ok ik heb het contrast wat aangepast, maar vind het wel erg misleidend van Dell dat dit energiezuinig is, want als je de backlight wat lager insteld terwijl je prachtig beeld hebt, moet je maar met een brom leren leven.

Gebeurt met een televisie nooit.

• ev1ltje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04-2018

ev1ltje

euh.. proper?

Heb je nu al contact gehad met de klantenservice? Misschien kunnen zij je vertellen waarom dit zo is / wat je kunt doen om het te verhelpen.

Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-05 16:04
Het wordt luider, lijkt op slijtage, maar verder maakt het mij geen drol uit.
Anoniem: 289736 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:37:
Trouwens, wie heeft er nu in godsnaam een geaard stopcontact in een kamer? Dat zie je alleen in de keuken en badkamers :-(
Vanuit de keuken heb ik een geaarde kabel naar mijn kamer getrokken omdat anders mijn gitaar kraakt als de neten ;)

Topicstarter
Maar, probleem is inmiddels opgelost door de helderheid op z'n hoogst te zetten.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:07
Moning2 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:19:
Is de monitor geaard?
Voeding :)

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:08
Anoniem: 289736 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:37:
[...]
Hier zijn alle stopcontacten geaard, dus ik vind dat niet eens zo speciaal :+ Eerder apart dat het ongeaarde stopcontacten zijn

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:04
Anoniem: 289736 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:40:
Ok ik heb het contrast wat aangepast, maar vind het wel erg misleidend van Dell dat dit energiezuinig is, want als je de backlight wat lager insteld terwijl je prachtig beeld hebt, moet je maar met een brom leren leven.

Gebeurt met een televisie nooit.
Ik doe lichttechniek bij een klein poppodium en wij hebben soms interferentie vanuit de faders bij een niveau van 25-40%. Als een versterker te dicht bij staat en slecht geshield is, pikt deze soms wat interferentie op, in de vorm van gezoem/een brom.

Misschien is het dus een idee om even te kijken wat voor andere apparatuur je in de buurt hebt staan, of inderdaad je brightness hoog zetten (al zijn je kleuren dan niet meer zo accuraat).

I'm a photographer, not a terrorist

Topicstarter
citruspers schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:48:
[...]

Ik doe lichttechniek bij een klein poppodium en wij hebben soms interferentie vanuit de faders bij een niveau van 25-40%. Als een versterker te dicht bij staat en slecht geshield is, pikt deze soms wat interferentie op, in de vorm van gezoem/een brom.

Misschien is het dus een idee om even te kijken wat voor andere apparatuur je in de buurt hebt staan, of inderdaad je brightness hoog zetten (al zijn je kleuren dan niet meer zo accuraat).
Ik heb hier een 5.1 setje naast staan, en een extra monitor. Mobiel etc. Als ik het uitzet heb ik er nog steeds last van en in het scherm zitten ook geen speakers die iets kunnen opvangen...

Maar als ik de helderheid op hoog zet en het contrast op de helft is alles goed hoor 8)

• Helixes
  • Laatst online: 27-05 10:06
Hm. 100% brightness? Op mijn U2211H is dat in ieder geval wel redelijk hoofdpijn... en niet mooi.

Vast mosterd na de maaltijd en zo... maar is het een 50 Hz brom? Als in die uit het stopcontact?

Als mijn geld ervan afhing, zou ik inzetten op de omvormer voor de CCFL buizen die achter je prachtige IPS paneel zitten. En als de brom luider wordt, is dat geen goed teken...

Het zou dan toch wel tijd zijn om je te melden bij je retailer, voordat je garanties verlopen.

Topicstarter
Dus wtf moet ik nu doen dan... was vanaf het begin al zo. De een zegt dat is normaal de ander zegt het is niet goed... kan iemand anders met een dell u2311h even luisteren met z'n oor bij het beeldscherm (voor als je een luide pc hebt) terwijl je de brightness even op 30 zet?

• Mektheb
Anoniem: 289736 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:32:
Dus wtf moet ik nu doen dan... was vanaf het begin al zo. De een zegt dat is normaal de ander zegt het is niet goed... kan iemand anders met een dell u2311h even luisteren met z'n oor bij het beeldscherm (voor als je een luide pc hebt) terwijl je de brightness even op 30 zet?
zoals mijn vader altijd zegt in het algemeen, alst piept ist fout.
Als me monitor te rood of te blauw of te geel is krijgen ze hem al terug, nagaan met een irritant piepje..

Premium Panel Waranty schreeuwen ze zelf bij dell, laat ze het maar oplossen dan ook ;)
( mektheb heeft zijn scherm ook 3keer omgerolen voor er een normaal model stond 2709 )

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:11
Toevallig vandaag mijn U2311h binnen gekregen...

In het begin stond de brightness erg hoog bij mij, en ik hoorde geen gebrom. Nu staat de brightness op 25 (kan niet tegen fel beeld) en de monitor maakt geen enkel geluid. Zelfs op een afstand van 3 cm niet (en ik heb een stille pc)....

Het lijkt me dus niet normaal als er een duidelijke brom uit de monitor komt.

Topicstarter
Mektheb schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 10:02:
[...]

zoals mijn vader altijd zegt in het algemeen, alst piept ist fout.
Als me monitor te rood of te blauw of te geel is krijgen ze hem al terug, nagaan met een irritant piepje..

Premium Panel Waranty schreeuwen ze zelf bij dell, laat ze het maar oplossen dan ook ;)
( mektheb heeft zijn scherm ook 3keer omgerolen voor er een normaal model stond 2709 )
Hoe werkt dat dan bij Dell? ik zit niet te wachten op 3 weken monitor kwijt...

Of kan ik het doen bij Redcoon waar ik hem gekocht heb?

Zit nu bij nader inzien toch wel aan te denken ja, zeer storend dat backlight op 100.

Topicstarter
Trishul schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:40:
Toevallig vandaag mijn U2311h binnen gekregen...

In het begin stond de brightness erg hoog bij mij, en ik hoorde geen gebrom. Nu staat de brightness op 25 (kan niet tegen fel beeld) en de monitor maakt geen enkel geluid. Zelfs op een afstand van 3 cm niet (en ik heb een stille pc)....

Het lijkt me dus niet normaal als er een duidelijke brom uit de monitor komt.
ok, mooi bedankt :o

Ik merkte het pas toen ik mijn pc echt stil maakte volgens mij.

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:55
Anoniem: 289736 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:56:
[...]

ok, mooi bedankt :o

Ik merkte het pas toen ik mijn pc echt stil maakte volgens mij.
Dit is denk ik ook de voornaamste reden dat de meesten zeggen er geen last van te hebben.
De toon van mijn U2211H is trouwens opvallender naar mate de brightness hoger staat. Maar nog steeds een stuk minder dan de twee Samsung schermen die ik had.
Ik denk dat het geen kwaad kan (Samsung doet het al 2,5 jaar nog zonder problemen) maar gewoon het gevolg is van goedkope componenten.

Topicstarter
tweak_dude schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:01:
[...]

Dit is denk ik ook de voornaamste reden dat de meesten zeggen er geen last van te hebben.
De toon van mijn U2211H is trouwens opvallender naar mate de brightness hoger staat. Maar nog steeds een stuk minder dan de twee Samsung schermen die ik had.
Ik denk dat het geen kwaad kan (Samsung doet het al 2,5 jaar nog zonder problemen) maar gewoon het gevolg is van goedkope componenten.
Dus volgens jou heeft inruilen weer geen nut :+

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij moet zo'n backlight bij minder dan 100% continu gaan schakelen en dat kan een brom geven, maar mijn 30 inch dell doet het ook niet en die heb ik echt niet op 100% staan, veels te fel :)

specs

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met de Dell garantie dan? Hoe lang je 'm kwijt bent enzo...

• Mektheb
Anoniem: 289736 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 18:55:
[...]

Hoe werkt dat dan bij Dell? ik zit niet te wachten op 3 weken monitor kwijt...

Of kan ik het doen bij Redcoon waar ik hem gekocht heb?

Zit nu bij nader inzien toch wel aan te denken ja, zeer storend dat backlight op 100.
In jouw geval bij Redcoon dus en dan moet je er inderdaad lang op wachten, bij dell heb ik het 3x gehad en bij alle keren stuurde ze het nieuwe scherm al op voor ze de oude kwamen halen.
Maar dat zal wel aan het defect liggen, 5jaar garantie had ik erbij :) ( gekocht )

Nogmaals jouw geval naar Redcoon toe :)

[Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 16-06-2011 12:11]

Topicstarter
Mektheb schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:10:
[...]

In jouw geval bij Redcoon dus en dan moet je er inderdaad lang op wachten, bij dell heb ik het 3x gehad en bij alle keren stuurde ze het nieuwe scherm al op voor ze de oude kwamen halen.
Maar dat zal wel aan het defect liggen, 5jaar garantie had ik erbij :) ( gekocht )

Nogmaals jouw geval naar Redcoon toe :)
Dus je kunt toch ook gewoon direct via Dell? Veel makkelijker.

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:03
Anoniem: 289736 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Dus je kunt toch ook gewoon direct via Dell? Veel makkelijker.
Een belletje richting Dell en je weet het ;) Als Dell aangeeft dat zij het direct met jou gaan regelen zal het inderdaad sneller gaan dan dat ze je verwijzen naar de reseller (Redcoon in jou geval dus..)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
In het geval van een probleem met uw Dell-monitor dat niet telefonisch kan worden opgelost, sturen wij u de volgende werkdag een vervangende monitor. Pak het nieuwe exemplaar uit, retourneer het defecte exemplaar en geniet verder van uw Dell-monitor. Indien nodig wordt een vervangend systeem of onderdeel verzonden na telefonische probleemvaststelling in afwachting van de ontvangst van het defecte onderdeel of systeem. Vervangende systemen of onderdelen zijn mogelijk gereviseerd. De defecte eenheid moet worden geretourneerd. De beschikbaarheid verschilt.

mmm toch maar even bellen morgen, blij met een Dell :)

Topicstarter
20 minuten gewacht, maar werd wel beloond; kreeg een extreem aardige medewerker aan de lijn die vroeg of ik dit of dat al heb geprobeerd... ja heb ik gedaan, werkt niet, toen vroeg die om het ordernummer... Ik noemde die van redcoon maar die klopte natuurlijk niet, heb het niet direct bij hun gekocht.

Toen zei hij, we gaan het anders doen, dus ik dacht, nu komt het, gekloot met redcoon. Maar nee hoor, ff serie nummer invoeren en klaar was het. Morgen wordt er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe afgeleverd en de oude opgehaald. De kabels mag je gelukkig houden, scheelt gekruip. :D

Topicstarter
nou, heb de nieuwe binnen, zelfde probleem! :(

weer bellen?

Topicstarter
Dell gebeld, krijg weer een nieuwe.

Valt me op dat deze ook weer gebouwd is in november 2010, en Rev A02 hebben staan op de sticker. Heeft iemand anders hier ervaring met de brom met zo'n exemplaar?

• Mektheb
Anoniem: 289736 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:31:
nou, heb de nieuwe binnen, zelfde probleem! :(

weer bellen?
Gewoon blijven bellen :), duurde bij mij ook 3x voor ik een fatsoenlijk scherm had, en dat voor 699,00

Topicstarter
Heb weer de nieuwe binnen, nog niet geprobeerd.

Maar ik snap niks van dat retouren. Gister vroeg ik of de oude direct weer in de doos mee terug kon. Antwoord was ja en de man van UPS had hem netjes weer ingepakt.

Nu kwam een andere die het nieuwe scherm kwam brengen en die zei dat dit niet kon, want hij zag de doos liggen in de bus zonder sticker waar hij naartoe kon enzo. Maar heeft ie nou toch geregeld als ik het goed begrepen heb...

Wat is nu de bedoeling? Op de sticker op de doos staan instructies, maar dit gaat meer over dat je het weer moet inpakken e.d. en klaarleggen voor UPS om het weer op te halen.

Wat moet ik nu doen? Komt UPS morgen het weer ophalen, moet ik het zelf regelen? Ik snap er niks van. De instructies gaan meer over dat als je zelf iets fout doet dat je dan moet dokken enzo. Maar hoe het verder gaat is mij een raadsel.

Iemand?

Topicstarter
Scherm aangesloten en nog steeds een brom. Nou als de volgende weer dit probleem heeft koop ik maar een ander. Om gek van te worden. Eentje met led, dan weet ik zo goed als zeker dat er geen lampen in zitten die brommen.

Weet iemand antwoord op bovenstaand verhaal?

• noguru
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Anoniem: 289736 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:53:
Scherm aangesloten en nog steeds een brom. Nou als de volgende weer dit probleem heeft koop ik maar een ander. Om gek van te worden. Eentje met led, dan weet ik zo goed als zeker dat er geen lampen in zitten die brommen.

Weet iemand antwoord op bovenstaand verhaal?
Zelfde hier met een Philips scherm. Ook een nieuwe gehaald maar weer piepen wanneer de brightness onder de 90% gaat. Aangezien het hier om een 21.5" scherm van maar €99,- gaat laat ik het er maar bij (zolang het niet erger wordt, anders heb ik nog garantie).

De te hoge koppijn brightness pas ik dus maar aan in het Nvidia control panel, dat werkt net zo goed.
Maar ik kan me voorstellen dat je dat geen acceptabele oplossing vindt aangezien je bijna het dubbele hebt betaald.

Topicstarter
En ja hoor. Weer die brom. Nog eens stuk harder ook volgens mij. Lijkt wel alsof naarmate de latere revisies nog slechter zijn dan de oude :')

Heb nu een rev A03 ipv rev A02. Ook is het dit keer een splinternieuwe waar alle kabels en cd's nog bij zaten.

TERGEND dat je niet kunt zeggen dat je een rev A01 wilt en niet anders. Als ik google op Dell u2311h buzzing, zie je dat gebruikers met rev A01 hier geen last van hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miggle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-05 18:58
Ik krijg die van mij vandaag binnen, dus zal eens nagaan of dit probleem bij mij ook bestaat. Ik maak welgebruik van een geaard stopcontact. Zal hier posten zodra ik meer weet (vanavond en anders eind van de week).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Miggle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-05 18:58
Ik heb een A03 binnengekregen. Net aangesloten. Resolutie 1920*1080p, 60 Hz vernieuwingsfrequentie en helderheid op 30 gezet (zou ik uberhaupt niet doen, maar dat terzijde). Geen brom. Werkt echt perfect. Ik zou het toch gaan zoeken in je videokaart / moederbord. Probeer een ander systeem op een geaard stopcontact. Vervolgens jouw systeem op een geaard stopcontact en kijk dan eens verder. Ik ben bang dat de monitoren het probleem niet zijn. Ter info: gebruikte videokaart is een Sapphire HD 4870 1 GB. Succes!

Topicstarter
Miggle schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:50:
Ik heb een A03 binnengekregen. Net aangesloten. Resolutie 1920*1080p, 60 Hz vernieuwingsfrequentie en helderheid op 30 gezet (zou ik uberhaupt niet doen, maar dat terzijde). Geen brom. Werkt echt perfect. Ik zou het toch gaan zoeken in je videokaart / moederbord. Probeer een ander systeem op een geaard stopcontact. Vervolgens jouw systeem op een geaard stopcontact en kijk dan eens verder. Ik ben bang dat de monitoren het probleem niet zijn. Ter info: gebruikte videokaart is een Sapphire HD 4870 1 GB. Succes!
Ik heb nu ook de A03, geprobeerd op geaard, ander systeem echt van alles. Hij maakt ALTIJD het geluid. ik ga nu nog maar eens weer bellen voor een A01 en die regelen ze dan maar.

Het is echt hoorbaar bij een doodstille pc, met iets achtergrond'lawaai' hoor je het niet, alhoewel deze de meeste van allen bromt ook als bijv. mijn raam open staat met geluid dus.

Ja het klinkt zo alsof alles doodstil moet zijn om het te horen maar dit is dus niet zo bij mij. Geluid is ook voor iedereen persoonlijk, maar constant een brom is erg irritant! Net als een tik tak klok die je ook niet hoort met enigszins geluid, maar als het iets stiller is echt vervelend.

De rev A03 maakt bij far het meeste geluid van allemaal. Mensen die net de kamer binnenlopen en er naast staan, denken wtf is het probleem? Maarja, als je er een tijdje voor zit, en je zet 'm uit is het geluid dat je constant hoofdpijn geeft weer weg!

Heb gelezen dat de A01 geen last van heeft, dus vraag daar om, dat gaat moeilijk worden daar sinds ze zelf geen controle hebben over wat je krijgt :')

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-05 20:03
Gisteren mijn U2410 binnengekregen. Met irritante brom bij brightness onder 85, ik hoor het duidelijk tot 2 meter afstand van mijn monitor.

Ik denk dat ik de monitor snel retour ga sturen. Ruilen lijkt weinig zin te hebben. Het probleem bestond al in 2009:
http://en.community.dell....ls/f/3529/t/19296344.aspx
en is ook recent nog niet opgelost:
http://en.community.dell..../p/19374240/19857752.aspx

Volgens die berichten vindt Dell dit verschijnsel 'normaal' en wordt het niet opgelost. Als dat klopt, is het behoorlijk teleurstellend wat mij betreft! Gelukkig zit ik nog in mijn wettelijke herroepingsrecht periode.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee