Miggle schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 19:50:
Ik heb een A03 binnengekregen. Net aangesloten. Resolutie 1920*1080p, 60 Hz vernieuwingsfrequentie en helderheid op 30 gezet (zou ik uberhaupt niet doen, maar dat terzijde). Geen brom. Werkt echt perfect. Ik zou het toch gaan zoeken in je videokaart / moederbord. Probeer een ander systeem op een geaard stopcontact. Vervolgens jouw systeem op een geaard stopcontact en kijk dan eens verder. Ik ben bang dat de monitoren het probleem niet zijn. Ter info: gebruikte videokaart is een Sapphire HD 4870 1 GB. Succes!
Ik heb nu ook de A03, geprobeerd op geaard, ander systeem echt van alles. Hij maakt ALTIJD het geluid. ik ga nu nog maar eens weer bellen voor een A01 en die regelen ze dan maar.
Het is echt hoorbaar bij een doodstille pc, met iets achtergrond'lawaai' hoor je het niet, alhoewel deze de meeste van allen bromt ook als bijv. mijn raam open staat met geluid dus.
Ja het klinkt zo alsof alles doodstil moet zijn om het te horen maar dit is dus niet zo bij mij. Geluid is ook voor iedereen persoonlijk, maar constant een brom is erg irritant! Net als een tik tak klok die je ook niet hoort met enigszins geluid, maar als het iets stiller is echt vervelend.
De rev A03 maakt bij far het meeste geluid van allemaal. Mensen die net de kamer binnenlopen en er naast staan, denken wtf is het probleem? Maarja, als je er een tijdje voor zit, en je zet 'm uit is het geluid dat je constant hoofdpijn geeft weer weg!
Heb gelezen dat de A01 geen last van heeft, dus vraag daar om, dat gaat moeilijk worden daar sinds ze zelf geen controle hebben over wat je krijgt