Toon posts:

[Outlook 2007] Bureaubladmelding extra Postvak

Pagina: 1
Acties:

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:54
Ik heb in Outlook 2007 een exchange account. Maar ik heb hier naast het standaard postvak nog meer postvakken. Nu zou ik ook voor deze postvakken graag een bureaublad melding zien, maar krijg dit niet voor elkaar.

Het vinkje voor bureaubladmelding staat hier aan:
Extra->opties->e-mailopties->geavanceerde e-mailopties
Maar daar staat al bij dat het alleen voor het standaard-postvak wordt gedaan.

Ik heb geprobeerd een regel te maken die een bureaubladmelding geeft als een bericht aan het 2 adres is gestuurd, maar deze regel lijkt ook alleen te werken op het standaard-postvak.

Kan je ook regels voor het 2e postvak maken, of is het op een andere manier mogelijk om hier een bureaubladmelding voor te krijgen?

Alvast bedankt!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Nee, bureaublad meldingen voor secundaire Exchange mailboxen zijn niet mogelijk. Je kunt wel de Inbox van deze mailbox toevoegen aan je favorieten lijst zodat nieuwe mails meer opvallen in Outlook zelf.

Als intern ook POP3 ondersteund wordt, dan kun je één van de vele POP3 notifier tools gebruiken zoals PopTray; http://www.poptray.org/

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Beetje goochelen met server rules en dat varkentje moet wel te wassen zijn.

In extra mailbox rule aanmaken dat mail naar je primaire mailbox geforward wordt. In primaire mailbbox rule aanmaken dat je een alert daarop wilt, en vervolgens in een aparte map stoppen die periodiek leeggemikt wordt, desnoods na het doen van de mededeling.

Niet de meest mooie oplossing, wel de meest praktische, zeker als je zelf niks kunt installeren :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:54
Bedankt voor jullie reacties.

De tip van Roady om hem favoriet te zetten is inderdaad een idee. Pop wordt helaas niet ondersteund.

Van The Eagle klinkt nog mooier, maar hoe maak ik een regel aan voor mijn extra mailbox? Want hier kom ik niet uit. Als ik een regel maak geld die alleen voor mijn standaard-postbus...

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Je moet de regel aanmaken in een extra mail profiel waarbij deze mailbox ingesteld staat als de hoofd mailbox. Dit kan alleen als je full access permissions op deze mailbox hebt (ingesteld door je Exchange admin).

Je kunt een extra mail profiel aanmaken via de E-mail applet in het Configuratiescherm;
http://www.howto-outlook.com/faq/newprofile.htm

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee